Gå til innhold

Oppbevaring av undertøy

Anbefalte innlegg

Gjest Zeitgeist
Skrevet

I vårrengjøringens ånd har jeg nå bestemt meg for å ta et radikaltiltak hva klesskap angår. Og undertøyet slipper heller ikke unna.

Men her hadde det vært ønskelig med tips, råd og vink. Og jeg håper det ikke er for vovet å spørre følgende:

Hvordan oppbevarer dere undertøyet deres?

I passende sett? BH'er og truser for seg? Hva om man har flere truser som "tilhører" en BH? Hva med strømpeholdere og korsett? Strømper og strømpebukser? Henger dere det opp, eller ligger det brettet sammen? Stablet oppå hverandre? Kurvløsninger? Ulike seksjoner?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Meget lite sexy behandling av undertøyet her, har kurvstativ i skyvedørsgarderoben på soverommet hvor jeg har en stor kurv for bh'er, en stor kurv for truser og en stor kurv for sokker. I tillegg en kurv for strømpebukser, strømper osv. Sokkene er selvfølgelig parret, trusene er brettet sammen.

Anonymous poster hash: 8bbfe...b5c
Gjest Lille-pus
Skrevet

Trådkurver i skyvedørsgarderoben på soverommet.

Strømper i skuffer i en laaang, smal kommode i enden av sengen.

Kosettene oppbevares liggede (i de nevnte trådskuffer).

Settene legges som sett (bretter trusene og legger dem inne den ene BH skålen og bretter den andre over.

Løsgjengertruser (de som ikke har en tilhørende BH, de oppbevares i en stor, myk kurv på badet (i en reol), der ligger også noen løsgjengerBH'er uten tilhørende truser.

Skrevet

Kommode på soverommet - en skuff til truser, en til Bher, en til sokker, en til strømpebukser. Sokkene i par, strømpebuksene noenlunde etter farge (jeg har mange...), truser og BHer bare slengt nedi. Matchende sett, strømpeholdere og korsett er ikke en aktuell problemstilling her i huset...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truser, bh'er, sokker og strømpebukser bare slengt sammen i en hylle jeg :laugh:

Anonymous poster hash: 92fd7...f0a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En kommodeskuff til sokker (som ligger foldet i par) og bh'er, en annen skuff til undikker. Matching og korsetter og whatnot er ikke et aktuelt tema. Jeg har derimot avsatt det ene hjørnet i sokke-og-bh-skuffen til enslig-sokk-som-venter-på-selskap-så-det-blir-par-igjen avdeling.

Anonymous poster hash: deefe...157
Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt sånne på eBay som jeg har alt av undertøy og sokker i. Synes det er veldig praktisk, alt har sin egen plass og jeg ser raskt hvor alt er.

Endret av Kragebein
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kommode på soverommet, en skuff til truser, en til BH'er og en til sokker. Ligger slengt oppi, men mer eller mindre delt i 2.. Den ene siden er til "hverdags", den andre er for det litt finere undertøyet... Ikke sånn kjempestrengt atskilt, men vet sånn ca hvor jeg skal lete...

Anonymous poster hash: 69554...dae
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg har kjøpt sånne på eBay som jeg har alt av undertøy og sokker i. Synes det er veldig praktisk, alt har sin egen plass og jeg ser raskt hvor alt er.

Den så virkelig smart ut :)

Er det noe problem å få BH'er med lett padding til å få plass i de lange 'rommene'?

- jeg fikk noen veldig gode gaveidèer nå :)

Skrevet

Den så virkelig smart ut :)

Er det noe problem å få BH'er med lett padding til å få plass i de lange 'rommene'?

- jeg fikk noen veldig gode gaveidèer nå :)

Null problem! Kantene på den er ganske myke, så det går helt fint å få plass til noe som er litt større enn selve rommet :)

Skrevet

Har alt i en kommode i forskjellige kurver til å dele inn skuffer med, en kurv for hver type undertøy. Truser og sokker pent brettet i stabler etter hva slags stoff de har, bher stilt på "høykant" og strømpebukser krøllet sammen. Korsett og hofteholdere + tilhørende strømper i en egen kurv.

Skrevet

Trådkurver i skyvedørsgarderoben på soverommet.

Strømper i skuffer i en laaang, smal kommode i enden av sengen.

Kosettene oppbevares liggede (i de nevnte trådskuffer).

Settene legges som sett (bretter trusene og legger dem inne den ene BH skålen og bretter den andre over.

Løsgjengertruser (de som ikke har en tilhørende BH, de oppbevares i en stor, myk kurv på badet (i en reol), der ligger også noen løsgjengerBH'er uten tilhørende truser.

Det ordet stjæler jeg!!

Løsgjengerbh!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en kurv til truser+bh. Har ingenting som matcher, men er da uansett bare å rote litt i kurven om jeg skal ha noe spesifikt. Strømpebukser ligger i en annen kurv. Funker helt fint for meg:)

Anonymous poster hash: 63797...6d2

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Dere er gullverdt! Tusen takk for tips og linker! :blomst:

Gjest avocadoen
Skrevet

Vi blander sokkene våre (jeg og kjæresten) for jeg har nesten ikke sokker og han har sånn 70 deeeeilige par med sokker.

Og så har jeg en egen skuffe med BH, truser og strømpebukser. Har liten plass dog, så må av og til putte noe av det sammen med annet tøy :)

Skrevet

Har en smal kommode ved siden av klesskapet.

Mannen har den øverste skuffen til sokker og boxere.

Skuff nr 2 er alle trusene og bh'ene mine

Skuff 3 er alle de vanlige sokkene mine

Skuff 4 er alle raggsokkene mine

Skuff 5 er alle beltene mine

Skuff 6 er en slags roteskuff

Litt skeiv fordeling kanskje :ler:

Gjest avocadoen
Skrevet

Har en kurv til truser+bh. Har ingenting som matcher, men er da uansett bare å rote litt i kurven om jeg skal ha noe spesifikt. Strømpebukser ligger i en annen kurv. Funker helt fint for meg:)

Anonymous poster hash: 63797...6d2

Haha, jeg pleier å kjøpe undertøy som matcher, men jeg gidder aldri leite frem, så blir ofte en hvit BH og en rosa truse f.eks :fnise:

Jeg er litt lat.. :sjenert:

Skrevet

Jeg har en svær kommode.

Skuff 1: Bher

Skuff 2: Truser

Skuff 3: Strømpebukser/sokker

Skuff 4: Alt av nattøy og slikt som jeg egentlig ikke bruker, men er veldig fint å se på :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...