Gjest Virvar Skrevet 17. august 2004 #1 Skrevet 17. august 2004 Finner man tekstene til Odd Nordstoga på nettet? Jeg hørte en sang her om dagen (og nei, det var ikke den om grisen), og den var ganske bra. Litt sånn "kaizers" aktig eller hva jeg nå skal si. Jeg ble litt overasket da de sa at det var han som sang, for jeg trodde han var litt mer sånn fele- og- folkemusikkaktig- snill- gutt-type *ler*. Men jeg har glemt hva den het. Husker ikke teksten heller. Men han sang det samme gang på gang på gang i versene. Er dette nok til at noen finner sangen?
Pip Skrevet 17. august 2004 #2 Skrevet 17. august 2004 Hugsar du ikkje eit einaste ord av teksten? Eg trur eg har rimeleg oversikt over Nordstoga-tekstar, men det ville vore enklare å finne fram til den rette viss eg hadde eit ord eller tre å gå ut ifrå...
Pip Skrevet 17. august 2004 #3 Skrevet 17. august 2004 Viss du går inn her, klikkar deg inn på 'utgjevingar', kan du finne alle tekstane...
Loolaa Skrevet 17. august 2004 #4 Skrevet 17. august 2004 Kan det være Texas? Sjekk teksten til den og andre her
Gjest Virvar Skrevet 18. august 2004 #5 Skrevet 18. august 2004 Tror det kan være en sang som heter "solo". Må laste ned og høre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå