Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tips til sunne mellommåltid/snacks man kan spise på lesesal? Kan ikke bråke eller lukte for mye. Til nå har jeg hatt bær og nøtter, men jeg klarer ikke å bare holde meg til den ene neven nøtter som er kalorimessig ok, og bær blir for dyrt. Så, tips noen?

Anonymous poster hash: 89d5e...f27
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skyr, ferdigoppkuttet frukt, en avocado, smoothie med egg/avocado, banan, fryste bær, juice og havregryn? :)

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Babygulrøtter (bare spis dem forsiktig så du ikke lager så mye lyd), yogurt med tilbehør - feks gresk yogurt med litt honning eller med nøtter, mandariner, appelsiner, oppkuttet frukt/grønnsaker med hummus, havrepannekaker med bær/honning/syltetøy.

AnonymBruker
Skrevet

Gulrøtter og nøtter er helt ulovlig på lesesalen her. Jeg synes man skal ha respekt nok for andre til å droppe sånt på lesesalen.

Bananer, druer, oppkuttede mykfrukter som kiwi, mango, appelsin o.l. er fint å spise på lesesalen. Lomper er også godt synes jeg, gjerne med litt snøfrisk på f.eks. :)

Anonymous poster hash: db92f...c32
  • Liker 1
Skrevet

Cottage cheese med bær/frukt eller rett og slett litt syltetøy av sqees-typen er godt og metter lenge. Koster litt da.

Skrevet

Jeg pleier å spise cottage cheese med syltetøy, skyr og nøtter, diverse frukt etc. Du kan jo eventuelt gå ut på gangen for å spise. Bare sunt med 10 min pause innimellom.

Skrevet

I høst gikk det mye i smoothie (ferdigkjøpt fra butikken), skyr, banan, proteinbarer, og helt vanlige brødskiver :)

Skrevet

Gresk yoghurt med fryste bær, da holder den seg kald helt til man skal spise den også :) Pleier noen ganger å ha med litt havre eller müsli som jeg putter oppi rett før jeg skal spise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...