AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Jeg skal på visning på lørdag for å se på en leilighet som skal leies ut. Det er to andre som også kommer på visning den dagen og jeg vil ha denne leiligheten! Når jeg er ferdig på visningen, kan jeg da si at jeg gjerne vil ha denne leiligheten eller bør jeg vente med å ta det over telefon? Føler meg litt frekk overfor de andre som er på visning hvis jeg står og sier noe sånt Anonymous poster hash: 35c77...bd0
Gjest Wei Wei Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Du kan si det på visning. Det er jo derfor du kommer -- for å få leiligheten. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 Du kan si det på visning. Det er jo derfor du kommer -- for å få leiligheten. Flott! Nå føler jeg meg ikke fullt så slem lenger Er veldig vanskelig å få leilighet i den kommunen jeg skal flytte til så må prøve å gjøre et godt inntrykk! Andre ting jeg bør huske på når jeg går på visning? Er ny på dette med å finne leilighet uten å kjenne huseier fra før av Anonymous poster hash: 35c77...bd0
Gjest Wei Wei Skrevet 19. mars 2015 #4 Skrevet 19. mars 2015 Flott! Nå føler jeg meg ikke fullt så slem lenger Er veldig vanskelig å få leilighet i den kommunen jeg skal flytte til så må prøve å gjøre et godt inntrykk! Andre ting jeg bør huske på når jeg går på visning? Er ny på dette med å finne leilighet uten å kjenne huseier fra før av Anonymous poster hash: 35c77...bd0 Nå har jeg ikke leid så mange leiligheter, men jeg foretrekker å ta med en "CV" med info om meg: studieplass/arbeidsplass, røyker/ikke, personlige egenskaper, forventet leietid (vil tro at de fleste vil ha stabile leietakere), tlf. nr./epost, hund/katt, referanser. 3
HanneKL Skrevet 19. mars 2015 #5 Skrevet 19. mars 2015 (endret) Det var veldig lurt! Da får du skrive en slik idag så det er på plass Endret 19. mars 2015 av HanneKL
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #6 Skrevet 19. mars 2015 Referanser, vil de si hvem man har leid hos før, og evt kontaktinfo? Anonymous poster hash: 35c77...bd0 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #7 Skrevet 19. mars 2015 Referanser, vil de si hvem man har leid hos før, og evt kontaktinfo? Anonymous poster hash: 35c77...bd0 Ja, det vil det. Kan være lurt å avklare med de du har leid hos før så de er forberedt på en ev. telefon. Anonymous poster hash: 4a795...26a
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #8 Skrevet 19. mars 2015 Nå har jeg ikke leid så mange leiligheter, men jeg foretrekker å ta med en "CV" med info om meg: studieplass/arbeidsplass, røyker/ikke, personlige egenskaper, forventet leietid (vil tro at de fleste vil ha stabile leietakere), tlf. nr./epost, hund/katt, referanser. Ville og lagt ved et lite nøytralt passbilde, da kan utleier lettere huske "hvem du er". Noen legger og ved kredittsjekk, for å vise at de er seriøse betalere. Også sier du at du er oppriktig intr. I leiligheten. Opptre med verdighet overfor de andre, husk at utleier ofte velger etter hve han tror er lettest å leve med å ha fått i hus. Anonymous poster hash: c2439...45c 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #9 Skrevet 20. mars 2015 Takk for all hjelp! Jeg ringte og snakket med huseieren idag og har fått leiligheten allerede hvis jeg liker den på visningen på lørdag Anonymous poster hash: 35c77...bd0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå