Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva synes dere om Puma? Jeg er ganske fornøyd med skoene og genserene...men frykter at dette kommer til å bli et fjortis merke...synd :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EYY..nowway...kjempekult merke..har kjøpt to par kjempekule joggesko(rosa + blue) i USA..puma klær har jeg ikke mye av..

Skrevet

Joggisene fra Puma er både kule i design, og sinnssykt gode å gå i!

Skrevet

Puma er bra.

Som hun over sa... skoene er kjempe gode å gå i.

OG de ser kule ut også :)

Skrevet

Synst puma har kule kle. Kjøpte meg to shortser og en jakkegenser fra Puma netopp,kjempegode kler! :)

Skrevet

Jeg har kun sko fra Puma og de er jeg veldig fornøyde med.

Skrevet

Eg har ei søt lita bowlingveske frå Puma i mørk lilla:) Puma sko er også kult! Likte spesielt godt dei rosa frå dna :http://www.dna-shoes.com/flash5.htm

(brands, puma og skoen heilt til venstre)...men har ingen sjøl...har mest nike og hummel. Dei små t-skjortene frå puma er også dritstilige.

Gjest Anonymous
Skrevet

Weeee...PUMA! Jeg har nesten (NESTEN) bare Puma klær...og er både fornøyd med hvordan klærene ser ut og kvaliteten...håper virkelig ikke dette blir sånn -INN- fjortis merke..

Skrevet

Eg kjøpte mi puma-veska i Amsterdam på ein butikk som heitte Foot loose eller noko i den duren:) Der hadde dei mange slike vesker. I Norge har eg sett nokon på sportsforretningar...G-sport eller Intersport ihvertfall:)

Skrevet

De selger PUMA vesker på vanlige veskebutikker også.

Skrevet
Eg kjøpte mi puma-veska i Amsterdam på ein butikk som heitte Foot loose eller noko i den duren:) Der hadde dei mange slike vesker. I Norge har eg sett nokon på sportsforretningar...G-sport eller Intersport ihvertfall:)

Butikken heter foot locker:)Der kjøpte jeg både sko og veske

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har kjøpt mi Puma-veske hos Intersport. Ellers har jeg to t-skjorter; en fra Carlings, og en fra en sportsbutikk i Nederland.

Skrevet

Hehe foot locker var det, ja...merka at det ikkje var rett klang på det ordet når eg skreiv det...men ein bra butikk var det:) puma veska mi var på salg og kosta kun 80 norske kr:)

Skrevet

Tja.. jeg synes også at Puma har fine sko, og de er sikkert behagelige å gå i! Men ALLE har dem jo! Får ikke lyst til å kjøpe de jeg, da! Men that's me... :tunge1:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg elsker mine puma-sko, og har planer om å kjøpe nye når de gamle er utslitt, noe de snart er. Er også veldig glad i veska mi fra puma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...