Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig?! Var i dag på en klinikk å tok Restylane i leppene. Jeg har hatt det en gang før og da ble det naturlig og fint. Denne gangen overkjørte sykepleieren meg og satte 1 ml Restylane Voluma. Jeg så med en gang etterpå at det ble for mye, men kunne jo ikke gjøre noe.

Timene etterpå ble jeg bare verre og verre. Leppene hovnet opp i tredobbel størrelse! Det føles ut som leppene skal revne snart! :( Ikke fikk jeg tatt på is på klinikken heller da de ikke hadde det.

Noen som har erfart dette? Kjenner jeg er dritnervøs for å gå ut døra!
Når går det bort?

Day-1-after-dermal-filler-lips-swelling-

Anonymous poster hash: daf26...d9d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke alltid sånn de første 2 dagene da? Desverre ikke egen erfaring!

Anonymous poster hash: e6c41...2be

Skrevet

Har ikke egen erfaring dessverre, men det bildet ligner veldig på snaps jeg har fått av ei venninne som fyller på jevnlig. Leppene er jo ekstra hovne de første dagene, og så roer det seg såvidt jeg har skjønt.

Du kan jo google litt om temaet om det ikke står noe her, dette er det nok tusenvis av erfaringer med på interwebzen om ingen på KG melder seg :)

Jeg kan by på råd mot hevelser i ansiktet generelt da, pakk inn isbiter i klut og hold på hevelsen sånn ca 15 min av og på, bygg en putehaug sånn at du sover med hodet høyt (altså ikke ligger flatt) og spis lite salt :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg så nok verre ut enn det der da jeg tok juvederm sist gang. Ga seg på dag 2, da gikk hevelsen ned :) Ofte greit å legge timen opp til en dag man ikke skal noe viktig dagen etter, som på en fredag da man har fri i helgen! Men slapp av, det blir så fint så etter noen dager. Kjenner jeg har lyst å fylle på igjen, men er så dyrt....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skremmende! Ikke du, men det at vi lever i en verden hvor kosmetikk og skjønnhet er en milliard-industri i ene enden av verden og folk som sulter er i den andre enden av verden...

Anonymous poster hash: ae030...532
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Skremmende! Ikke du, men det at vi lever i en verden hvor kosmetikk og skjønnhet er en milliard-industri i ene enden av verden og folk som sulter er i den andre enden av verden...

Anonymous poster hash: ae030...532

Ta det til generell debatt a..

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig?! Var i dag på en klinikk å tok Restylane i leppene. Jeg har hatt det en gang før og da ble det naturlig og fint. Denne gangen overkjørte sykepleieren meg og satte 1 ml Restylane Voluma. Jeg så med en gang etterpå at det ble for mye, men kunne jo ikke gjøre noe.

Timene etterpå ble jeg bare verre og verre. Leppene hovnet opp i tredobbel størrelse! Det føles ut som leppene skal revne snart! :( Ikke fikk jeg tatt på is på klinikken heller da de ikke hadde det.

Noen som har erfart dette? Kjenner jeg er dritnervøs for å gå ut døra!

Når går det bort?

Day-1-after-dermal-filler-lips-swelling-

Anonymous poster hash: daf26...d9d

Har hevelsen gått noe ned? Voluma i lepper er ikke bra :( blir for tykk. Drevet med dette i mange år.

Det finnes et middel du kan injisere, slik at filleren løser seg opp. Hvis du vil ha det bort, da?

Anonymous poster hash: e70a7...471

Skrevet

Beklager, men jeg må le. Det der må dere slutte med. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ta det til generell debatt a.. Anonymous poster hash: e6c41...2be

Ta deg en bolle, A

Anonymous poster hash: b0d0d...763

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette bildet er da ikke av deg. Det er tatt fra denne australske siden, fra et innlegg fra 2013:

http://drnaomi.com.au/dermal-fillers-lip-diary/

Reagerte når jeg hadde postet innlegget. Det var ennå godt😱😂😳

Anonymous poster hash: e70a7...471

AnonymBruker
Skrevet

Ta deg en bolle, A

Anonymous poster hash: b0d0d...763

,A?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...