Gå til innhold

Nicholay har begynt i......

Katrinemor

Hvilke type barnepass har du for barnet ditt?  

1. 1. Hvilke type barnepass har du for barnet ditt?

• Privat barnehage
      6
    • Kommunal barnehage
      1
    • Familiebarnehage
      0
    • Dagmamma
      0

Anbefalte innlegg

familiebarnehage. Han er nå på 2 dagen og STORTRIVES. Han er så flink til å hører etter og hva barnahagetanten har å si. Han er en person som ikke klarer å sitte i ro og han er av den tøffe typen. Men i hvilestundene så sitter han stille i sofan og holder roen. Han er ikke redd i det hele tatt så det var ikke noe problem med å gå fra han. Han sier bare: "Hade bra mamma", så han. Han er no søt å da sjø! Men han er utrolig sliten etter dag i barnehagen og det er ikke en full dag enda heller. Bare for at han skal venne seg til noe nytt osv. Så igår så sov han en liten dupp i fanget mitt, men idag ble det ikke noe så da måtte jeg være ute nesten helt til han skulle legge seg så han ikke skulle sovne i sofan. Så da vi kom inn og ordna oss for kvelden så sovna han utrolig fort i fanget og da bærte jeg han i senge og der sov han godt og søtt

Enn med dere andre. Hvor har dere barna deres? I privat, kommunal barnehage, familiebarnehage eller dagmamma? Hvordan var deres første dag og hvordan tok de dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min sønn går i privat barnehage og stortrives der. Han er en goklump og et sjarmtroll sier tantene. De første dagene var det tilvenning, men han fant seg så fort til rette at mammen kunne tusle avgårde med visshet om at poden var i trygge hender :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...