Gjest Virvar Skrevet 17. august 2004 #1 Skrevet 17. august 2004 Hva slags musikk er det Linkin Park lager? Jeg har fått skikkelig dilla på de for tiden. Det er liksom litt sånn bråkete og opprørsk, og litt sånn "rase fra meg" musikk. Og så er noen av tekstene veldig bra, og melodiene fine. Og den ene vokalisten har en sånn deilig stemme :oops: Hehe, jeg aner ikke noe om gruppa, men digger musikken for fullt for tiden. Er dette sånn fjortisband?
kjellebassen Skrevet 17. august 2004 #3 Skrevet 17. august 2004 Forresten angående Linkin Park som fjortisband. Man kan kanskje kalle dem det ettersom det er mest ungdom fra 13-20 som hører på dem, mest gutter.
Gjest 1111 Skrevet 17. august 2004 #4 Skrevet 17. august 2004 Mye musikk som blir stemplet som "fjortismusikk" fordi de har flest lyttere i den aldersgruppen. Personlig liker jeg dem ikke noe spesielt, untatt den ene fine sangen de har, som jeg selvfølgelig ikke kan huske akkurat nå.
Pinocchio Skrevet 17. august 2004 #5 Skrevet 17. august 2004 Ikke bare fjortisband.. Jeg liker mye av musikken deres VELDIG godt!
Gjest Virvar Skrevet 17. august 2004 #7 Skrevet 17. august 2004 *avsporing*- kjekt å se deg her igjen Pinocchio:)
Thea Skrevet 17. august 2004 #8 Skrevet 17. august 2004 Linkin park er et kjempe band.Har hørt på dem siden "in the end" kom.Har dvd og alt jeg da Sjekk ut http://www.linkinpark.com/index.php du
Dru Skrevet 17. august 2004 #9 Skrevet 17. august 2004 De spiller punk/grunch. Gjør de aldeles ikke! (Detta er banning i kjerka...) De spiller nu-metal.
-Fisken- Skrevet 17. august 2004 #10 Skrevet 17. august 2004 Mye musikk som blir stemplet som "fjortismusikk" fordi de har flest lyttere i den aldersgruppen. Personlig liker jeg dem ikke noe spesielt, untatt den ene fine sangen de har, som jeg selvfølgelig ikke kan huske akkurat nå. Du tenker på "Stay together for the kids", ikke sant?
NullHull Skrevet 18. august 2004 #13 Skrevet 18. august 2004 Gjør de aldeles ikke! (Detta er banning i kjerka...) De spiller nu-metal. Riktig! Linkin Park punk/grunch? :o
Rio Skrevet 18. august 2004 #14 Skrevet 18. august 2004 Nu-metal ja, litt limp bizkit og de derre jeg ikke husker navnet på nå. Jeg liker linkin veldig godt, har masse live filmopptak. Men jeg hørte så mye på meteora, siste cdn dems at jeg ble litt lei.
~Viva~ Skrevet 18. august 2004 #15 Skrevet 18. august 2004 Likte den første CDen veldig godt iallfall, men i ettertid har jeg ikke hørt så mye på dem. Men liker musikken, absolutt.
rosett Skrevet 18. august 2004 #18 Skrevet 18. august 2004 Det er nok litt fjortismusikk, men hva gjør nå det. Selv synes jeg ikke noe om dem annet enn at det er stå-på-en-fjelltopp-og-skrike-musikk.
Donnie Darko Skrevet 20. august 2004 #19 Skrevet 20. august 2004 nei faen heller.. Gi meg noe ordentlig metall isteden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå