Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags musikk er det Linkin Park lager?

Jeg har fått skikkelig dilla på de for tiden. Det er liksom litt sånn bråkete og opprørsk, og litt sånn "rase fra meg" musikk. Og så er noen av tekstene veldig bra, og melodiene fine. Og den ene vokalisten har en sånn deilig stemme :oops:

Hehe, jeg aner ikke noe om gruppa, men digger musikken for fullt for tiden. Er dette sånn fjortisband?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten angående Linkin Park som fjortisband. Man kan kanskje kalle dem det ettersom det er mest ungdom fra 13-20 som hører på dem, mest gutter.

Skrevet

Mye musikk som blir stemplet som "fjortismusikk" fordi de har flest lyttere i den aldersgruppen.

Personlig liker jeg dem ikke noe spesielt, untatt den ene fine sangen de har, som jeg selvfølgelig ikke kan huske akkurat nå.

Skrevet

Ikke bare fjortisband..

Jeg liker mye av musikken deres VELDIG godt!

Skrevet

*avsporing*- kjekt å se deg her igjen Pinocchio:)

Skrevet
De spiller punk/grunch. :wink:

Gjør de aldeles ikke! (Detta er banning i kjerka...)

De spiller nu-metal.

Skrevet
Mye musikk som blir stemplet som "fjortismusikk" fordi de har flest lyttere i den aldersgruppen.

Personlig liker jeg dem ikke noe spesielt, untatt den ene fine sangen de har, som jeg selvfølgelig ikke kan huske akkurat nå.

Du tenker på "Stay together for the kids", ikke sant? :wink:

Skrevet

Gjør de aldeles ikke! (Detta er banning i kjerka...)

De spiller nu-metal.

:Nikke: Riktig! Linkin Park punk/grunch? :o

Skrevet

Nu-metal ja, litt limp bizkit og de derre jeg ikke husker navnet på nå. Jeg liker linkin veldig godt, har masse live filmopptak. Men jeg hørte så mye på meteora, siste cdn dems at jeg ble litt lei.

Skrevet

Likte den første CDen veldig godt iallfall, men i ettertid har jeg ikke hørt så mye på dem. Men liker musikken, absolutt.

Skrevet

Det er nok litt fjortismusikk, men hva gjør nå det. Selv synes jeg ikke noe om dem annet enn at det er stå-på-en-fjelltopp-og-skrike-musikk.

Skrevet

nei faen heller.. Gi meg noe ordentlig metall isteden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...