Gå til innhold

Hvordan blir vi fortest mulig kjent?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snakket en god stund med en gutt på tinder, og vi har truffet hverandre en gang. Vi skulle egentlig treffes igjen for noen dager siden, men av diverse grunner så ble det ikke noe av. Jeg har vært veldig usikker på hva han er ute etter, og jeg har fortalt han dette. Han forstår, og han har endelig begynt å gi uttrykk for hva han vil, hva han er ute etter, og hva han vil få ut av et forhold.

Jeg er egentlig veldig usikker på om jeg vil møte han igjen, men samtidig synes jeg det blir for dumt å ikke gi han en ny sjanse. Og pga. jobbsituasjon (om ca. 3 uker) så har vi ikke så god tid til å bli kjent (om 3 uker, blir det i såfall en god del dager jeg ikke er tilgjengelig i en 2mnd periode ca. Noe som muligens kan gjøre det vanskelig å bli bedre kjent eller midlertidig kan "stoppe" bli-kjent-fasen). Så derfor lurer jeg på hvordan vi fortest mulig kan bli bedre kjent?

Det virker på han som han vil prøve, fordi han sa:"vi får finne ut hva vi kan gjøre for å få et forhold til å fungere". Vi har jo bare møttes en gang, men jeg har litt tro på at vi kan få til noe, men jeg vil helst finne utav dette før de 3 ukene er gått. Og det er rett og slett fordi jeg er redd for at han kanskje mister interessen når jeg ikke er så ofte tilgjengelig de neste månedene. Og jeg vil heller ikke vente til etter den perioden, for da har han helt sikkert mistet interessen.....

Så ja, hvordan blir vi kjent? Hva skal vi finne på sammen? Er det noen aktiviteter som kan utfordre oss, slik at vi lettere finner ut om vi passer sammen?

(Jeg ønsker råd om det jeg har spurt om, så jeg ønsker ikke råd om jeg bør slutte å treffe han eller ikke),

Anonymous poster hash: 3658b...cc5
Videoannonse
Annonse
Gjest Wei Wei
Skrevet

Dere må definitivt slutte å kommunisere på nett og gå over til IRL og telefon. Snakk med hverandre, ikke bare skriv til hverandre. Det er mer personlig. Det er også best å avtale om flere møter. Ingen vits med å fortsette å skrive til ham hvis du er usikker på om du er interessert. Du bør treffe ham flere ganger og finne ut av hva du vil og hva han vil. Lykke til.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan vi foreslå aktiviteter når vi ikke vet interessene deres?

Anonymous poster hash: 4a134...e3e
AnonymBruker
Skrevet

Begynner seriøst å gå for langt hvis man ikke vet hva man skal gjøre utennom å trykke på data og maile hverandre og har kontakt kun digitalt. Bivirkninger av vår nye tidsalder.

Anonymous poster hash: d602f...aa2

Skrevet

Hvordan kan vi foreslå aktiviteter når vi ikke vet interessene deres?

Anonymous poster hash: 4a134...e3e

Er det ikke bare å treffes over en kaffekopp et sted og ta det derfra? Send ham en melding og spør om han vil treffes på en kafè eller noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...