Gjest oleoh Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Jeg har kritisert kvinner generelt her på forumet, fordi de er dumsnille mot andre folk, men ikke snille mot dårligere stilte her i Norge. Hvorfor mener da enkekte at jeg hater noen, for det gjør jeg ikke.
Gjest oleoh Skrevet 18. mars 2015 #2 Skrevet 18. mars 2015 (endret) Og når jeg skriver dårligere stilte, mener jeg da særlig arbeiderklasse gutter og unge menn. Innvandrer gutter og unge menn også, men disse er det mye fokus på. Endret 18. mars 2015 av oleoh
Maleficenta Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 Gjerne fordi du laget en hel tråd om at kvinner må gifte seg og få barn med menn som er ufrivillig single for at menn skal få slippe å være alene... 2
Gjest oleoh Skrevet 18. mars 2015 #4 Skrevet 18. mars 2015 Gjerne fordi du laget en hel tråd om at kvinner må gifte seg og få barn med menn som er ufrivillig single for at menn skal få slippe å være alene... Det er vel ikke så hatefult er det
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #5 Skrevet 19. mars 2015 Det er vel ikke så hatefult er det Jo, det betyr at du ser på kvinner som mindreverdigeAnonymous poster hash: a6d51...a0e
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #6 Skrevet 19. mars 2015 Jeg har kritisert kvinner generelt her på forumet, fordi de er dumsnille mot andre folk, men ikke snille mot dårligere stilte her i Norge. Hvorfor mener da enkekte at jeg hater noen, for det gjør jeg ikke. Selv om du ikke skriver det i klartekst, så går det helt tydelig frem at du mener kvinner er underlegne og ikke skal få bestemme hverken over seg selv eller eget liv. Du mener tydeligvis at kvinner ikke er i stand til å ta fornuftige valg. Det er faktisk kvinnehat (og den som sier dette til deg er ikke kvinne).Anonymous poster hash: 526fb...21d 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #7 Skrevet 19. mars 2015 Du skriver og tenker litt merkelig, ts. For meg virker det som om dette er skade fra mangel på skikkelig omsorg da du vokste opp. Har du vurdert å snakke med psykolog? Selv om moren din eller andre kvinner i nær omgangskrets behandlet deg dårlig, betyr ikke det at det gjelder alle kvinner. Anonymous poster hash: c18eb...b2f 2
Gjest oleoh Skrevet 19. mars 2015 #8 Skrevet 19. mars 2015 Jo, det betyr at du ser på kvinner som mindreverdigeAnonymous poster hash: a6d51...a0e Hvordan?
Gjest oleoh Skrevet 19. mars 2015 #9 Skrevet 19. mars 2015 Selv om du ikke skriver det i klartekst, så går det helt tydelig frem at du mener kvinner er underlegne og ikke skal få bestemme hverken over seg selv eller eget liv. Du mener tydeligvis at kvinner ikke er i stand til å ta fornuftige valg. Det er faktisk kvinnehat (og den som sier dette til deg er ikke kvinne).Anonymous poster hash: 526fb...21d Jeg har akkurat samme "hatet" mot resten av gjengen som oppfører seg slik.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #10 Skrevet 19. mars 2015 Hvordan? Fordi du ser på kvinner som en ting som bare er her for mannens del. At de skal bli kjeftet på for at de selv bestemmer hvem de vil være med. Kvinner er selvstendige individer og er hovedpersonen i deres eget liv. De har i Norge rett til å bestemme hvem de vil være sammen med og ikke. Du tror også at kvinner er helt like og har samme personlighet. Du tror også at det er menn som opplever urett og ikke kvinner. Bli litt realitetsorientert. Du ser bare det du vil se.Anonymous poster hash: a6d51...a0e 2
Gjest oleoh Skrevet 19. mars 2015 #11 Skrevet 19. mars 2015 Fordi du ser på kvinner som en ting som bare er her for mannens del. At de skal bli kjeftet på for at de selv bestemmer hvem de vil være med. Kvinner er selvstendige individer og er hovedpersonen i deres eget liv. De har i Norge rett til å bestemme hvem de vil være sammen med og ikke. Du tror også at kvinner er helt like og har samme personlighet. Du tror også at det er menn som opplever urett og ikke kvinner. Bli litt realitetsorientert. Du ser bare det du vil se.Anonymous poster hash: a6d51...a0e At jeg ønsker at de skal gjøre noe annerledes, eller at andre skal handle annerledes, betyr ikke det at jeg mener de ikke er noe annet enn en eiendel. Det gir ikke mye mening.
Gjest Olivia Benson Skrevet 19. mars 2015 #12 Skrevet 19. mars 2015 Det skulle da virkelig bare mangle at du ikke hater kvinner. 3
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 19. mars 2015 #13 Skrevet 19. mars 2015 Det finnes kvinner jeg ikke liker og det finne kvinner jeg liker. Og det er kvinner jeg er likegydlig til. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #14 Skrevet 20. mars 2015 At jeg ønsker at de skal gjøre noe annerledes, eller at andre skal handle annerledes, betyr ikke det at jeg mener de ikke er noe annet enn en eiendel. Det gir ikke mye mening. Kvinner velger å leve livene sine slik de, som enkltindivider, selv ønsker og finne hensiktsmessig. Hva mener du "de bør gjøre annerledes"?Anonymous poster hash: edef8...842 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå