AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Når man handler på Kicks.no kan man velge mellom Hjemlevering, og Hjemlevering miljøvennlig. De har forskjellig antall leveringsdager, men koster det samme. Hva er forskjellen på disse, og hva bør jeg velge? Anonymous poster hash: b9722...9de
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #2 Skrevet 18. mars 2015 Når man handler på Kicks.no kan man velge mellom Hjemlevering, og Hjemlevering miljøvennlig. De har forskjellig antall leveringsdager, men koster det samme. Hva er forskjellen på disse, og hva bør jeg velge? Anonymous poster hash: b9722...9de hallo? Anonymous poster hash: b9722...9de
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 Jada ja hallo? Anonymous poster hash: b9722...9de Jadajada, miljøvenlig er åpenbart bedre. Jeg er ikke TS, men lurer også på hva som egentlig er forskjellen. Kjører de den miljøvennlige med hest og kjærre? Hvordan er den ene metoden mer miljøvennlig enn den andre når de sannsynligvis er gjennom samme fabrikk og fraktemetode (bil)? Kanskje de har en lastebil som går på elektriset eller er solcelle drevet, og en med diesel - men det ville nok gjort fraktekostnadene mye dyrere så kan ikke helt se for meg det - så ja det hadde vært interessant å vite hva som var forskjellen i praksis. Anonymous poster hash: 7a446...2f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå