boblevann Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Hei! Jeg har akkurat flyttet inn i ny leilighet, og vil ha nytt kjøkken. Tenkte å skulle spare til dette, men jeg trenger ett mål Noen som vet hva et ikea-kjøkken koster, uten hvitevarer? Monterer selv :-D Har et lite kjøkken, kanskje 7 kvm? Har prøvd kjøkkenplanleggeren men skjønner ingenting av den.. Noen som vet? :-D
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Prisene varierer jo utifra hvilken type kjøkken og hva man trenger av de ulike modulene. Jeg syns kjøkkenplanleggeren til Ikea er grei å bruke jeg, så ville gitt den et forsøk til. Selv har jeg et Bodbyn kjøkken på ca 2x4x2 m(u-formet) og det kom på ca 50000 inkl kjøleskap og ventilator. Men den prisen er uten benkeplate som vi kjøpte et annet sted. På vaskerommet har jeg et en Veddinge innredning på 2 m lengde(over og underskap) og det kom på 6000 Anonymous poster hash: 11a34...217
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 Du må bare finne ut av kjøkkenplanleggeren. Ikke noen vei utenom. Evt få none til å hjelpe deg da. Men jeg har brukt den planleggeren på to kjøkken (eller altså både forrige planlegger og nåværende, på de to ulike kjøkkenene). Et lite kjøkken som kom på 30 000 inkl hvitevarer og alt. Et stort som kom på 85.000. Anonymous poster hash: ffac0...1bd
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #4 Skrevet 19. mars 2015 Prisene varierer jo utifra hvilken type kjøkken og hva man trenger av de ulike modulene. Jeg syns kjøkkenplanleggeren til Ikea er grei å bruke jeg, så ville gitt den et forsøk til. Selv har jeg et Bodbyn kjøkken på ca 2x4x2 m(u-formet) og det kom på ca 50000 inkl kjøleskap og ventilator. Men den prisen er uten benkeplate som vi kjøpte et annet sted. På vaskerommet har jeg et en Veddinge innredning på 2 m lengde(over og underskap) og det kom på 6000Anonymous poster hash: 11a34...217 Har du dør og vindu på langsiden eller kortsiden? Føles kjøkkenet trangt? Vil du fortelle mer om hvor du har plassert de forskjellige tingene? Mitt kjøkken er og 2*4m, jeg har vindu på ene kortsiden og dør på den andre kortsiden. Jeg vurderer høyskap på ene langsiden og benk på den andre langsiden, er usikker på hvordan jeg skal gjøre det mtp kortsiden med vinduet. :-)Anonymous poster hash: a5463...937
Gjest Badabing Skrevet 19. mars 2015 #5 Skrevet 19. mars 2015 Høres ikke ut som det blir så dyrt. Jeg har kjøpt to IKEA-kjøkken, og de har kommet på 30.000-40.000. Begge kjøkken var ca 12 kvm. Varierer selvsagt ut fra hvilket kjøkken du velger. Husk at du også må ha med tilbehør som innmat i skuffer, håndtak, kanskje maling, sparkel osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå