Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner det virkelig å ligne noe!

Kan vel ikke si det er langt enda, men nå går det bak i strikk når jeg hjelper til med spenner.

Er skikkelig imponert over meg selv!

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Velkommen i klubben! :) Jeg har spart fra januar i fjor, og ca i mars merket jeg at jeg kunne bruke hestehale uten at det så teit ut. Utgangspunktet mitt var virkelig kort pinnsvinhår til alle kanter.

Nå er det skulderlangt, og jeg har litt lyst til å klippe meg igjen, men kan ikke gi opp nå som jeg er halvveis. Om ett år er håret så langt som jeg vil ha det :)

Skrevet

Wow - du ligger langt forran meg enda da.....

Men etterslengerene på toppen har endelig falt nedover de og.

Kan ikke gi meg nå, selv om jeg har fleipet med at jeg skal ha oppsatt hår når jeg gifter meg har det til nå vært fleip. Nå ser det ut til at det kan bli slik og om jeg ikke svikter meg selv og drar til frisøren....

Skal klare det!

Skrevet

Kreves en del tolmodighet for å spare.

Men er det ikke gøy når folk kommenterer hvor langt hår man har fått??

Selv vil jeg ha hår til korsryggen... er der snart :kul:

Skrevet

Velkommen i klubben ja. Jeg har spart omtrent et år og det rekker til under skulderbladene nå. Ganske langt med andre ord, men håret mitt har alltid vokst fort. Men, det varer ikke lenge, for innen en uke er alt klippet bort. Jeg hadde lyst på langt hår pga alle mulighetene for stilige frisyrer, men sannheten er at 99% av tiden er håret bare satt opp i hestehale, og det finnes vel knapt en kjedeligere frisyre. Så, like greit å klippe det og finne tilbake til den korte stilige frisyren jeg hadde før, enklere å vaske/tørke og holde vedlike også.

Skrevet

Gratulerer! Jeg har også spart i ett års tid, og fått skulderlangt hår. Har vært nær ved å gi opp flere ganger, men det går bedre nå som jeg har fått like lengder over alt.

Har faktisk fått spørsmål om vi skal gifte oss siden jeg har begynt å spare igjen, men den gang ei... :-)

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg også! Jeg hadde pinnsvin-frisyre, men har spart i to år, og har nå langt hår til midt på ryggen. :danse:

Skrevet

Mens jeg klippet meg i går, etter å ha spart i tre år.... Da var håret godt nede på ryggen, nå ligger det klin inntil nakken, gitt. Og det gjorde faktisk godt.

Gjest Tristessa
Skrevet

Har fått hår godt nedover bh-stroppen nå, så delmål en er nådd. Nå skal "bare" resten av fargen i et halvmeterlangt hår klippes ut...

Skrevet
Har fått hår godt nedover bh-stroppen nå' date=' så delmål en er nådd. Nå skal "bare" resten av fargen i et halvmeterlangt hår klippes ut...[/quote']

Vil ikke mye av lengden forsvinne da??

Ser det er mange av oss.

La merke til det da vi begynte skolen denne uka og, det var mange korte sveiser som var blitt lange og typisk på vei mot noe lengre. :brunette:

Skeiet ut og farget det i dag jeg da. Ikke så spennende egentlig. Ganske likt min egen farge. Har bare noen slike unevnelige fargeløse jeg må dekke av og til.....

Gjest Ethereal
Skrevet

Tror dere at det finnes noe slik som korthårstyper og langhårstyper? Jeg føler meg 100% bedre med kort hår, mer typete, og går for det aller meste med håret i hestehale nå.

Jeg hater å føne, og rettetangen blir liggende ubrukt. Når jeg trener, blir håret helt vått av svette og er bare i veien.

Kurer, shampoer, farging osv. er dyrt og tar lang tid. Jeg har et lite ansikt, og håret skjuler det, og jeg har fått kommentarer om hvor fin jeg er i hestehale hvor man kan se ansiktet.

Burde jeg klippe meg igjen? Hvorfor burde jeg IKKE gjøre det?

Jeg har byttet frisør etter at hun forrige flyttet, så det blir moro å høre hva hun har å si.

Skrevet

Jeg tror definitivt det finnes korthårstyper og langhårstyper! Jeg er i siste kategori, så innmari langt trenger ikke håret å være, men litt nedforbi skuldrene kler meg absolutt best.

Hvis du vet at du trives bedre med kort hår, og føler at det ER deg - da kan jeg ikke se et eneste argument for å la det vokse.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg hadde lyst på langt hår, fordi jeg hadde hatt kort så lenge, og forandring fryder. Men jeg irriterer meg mer og mer for hver dag. Jeg har nok ikke så stor tålmodighet, når alt kommer til alt...

Som sagt føler jeg at håret "kveler" meg, at det gjør meg mer anonym, og at det ikke viser fram de fine trekkene jeg faktisk har i ansiktet, og med den tynne, lange nakken jeg har.

Får høre hva den nye frisøren sier, kanskje hun ikke er like bastant i sine meninger som hun forrige, som ved flere anledninger nektet å klippe meg kortere.

Skrevet

det styggeste som finnes er jenter med kort hår.

det er så ufeminint og jeg fatter ikke jenter som vil ha kort hår.

det er rett og slett stygt.

Skrevet

Vokser håret mitt uhyre fort? jeg har spart i et år (fra hår som var halvveis til skuldrene) og nå rekker det korsryggen min!

Skrevet
det styggeste som finnes er jenter med kort hår. det er så ufeminint og jeg fatter ikke jenter som vil ha kort hår. det er rett og slett stygt.

:o

Jøss, det var da voldsomt. Hver sin smak sier nå jeg. Selv føler jeg meg mye stiligere med en kort, feminin rufsefrisyre enn med langt hår, som blir flatt på toppen, umulig å få til pga fall og virvler, og flisete i tuppene (ja, jeg er flink til å kure osv, men likevel). Det eneste jeg savner er å kunne sette opp håret.

Et annet pluss med kort hår: det er ikke så skummelt å prøve nye hårfarger! :tommelsmil:

Skrevet
Vokser håret mitt uhyre fort? jeg har spart i et år (fra hår som var halvveis til skuldrene) og nå rekker det korsryggen min!

Vet ikke om ditt vokser fort eller mitt sakte, men jeg har spart et drøyt år nå. Hadde skulderlengde, nå er det så det akkurat dekker bh bak...

Skrevet

Jøss, går det virkelig an Mylian.Da vil jeg si håret ditt vokser utrolig fort.Mitt vokser også i kjempe fart,men helt til korsryggen er jeg nå ikke helt enda :)

Skrevet

Ja, da vokser det fort da. har aldri tenkt på det før, men når jeg leser hvordan deres hår vokser, så stusser jeg på at mitt er allerede til korsryggen :klø:

Skrevet

Håret mitt er helt ned til rompami og det er litt slitt men det syns jeg ser bedre ut til min stil enn sunt og glansfullt hår!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...