AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 ... og fortell meg at Paradise Hotel-gjengen ikke er representativ for dagens unge og at det er slik de sjekker i dag. Om det er slik det er, så er det lite håp for fremtiden Anonymous poster hash: 3dc2d...4f2 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Det er vel hovedsaklig mediakåte personer som melder seg på slikt. Ville du som ungdom vurdert påmelding? Det hadde ikke jeg. Men vet ikke om du har ditt på det tørre om du faktisk bruker tiden din på å se slike drittprogram? Kan du sitte på den moralske høye hesten samtidig som du nyter å se på oppførselen dems? Anonymous poster hash: 4842e...9cb
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 Nå var du ganske dømmende ovenfor meg og du kaller meg dømmende? Så hva er verst? Å se på eller delta? Dette er faktisk første gang jeg ser på dette og jeg så en episode i går. Det som ga meg hikke var den enorme og påtatte selvtilliten til en del av gutta. Jeg ser for meg at disse rett og slett vil bli litt skada følelsesmessig om noen år. At realiteten vil gi de et helvetes ballespark en vakker dag. Anonymous poster hash: 3dc2d...4f2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #4 Skrevet 19. mars 2015 Har hørt at de ofte ikke melder seg på selv, men at personer som ser ut til å passe inn blir "headhuntet". Anonymous poster hash: 168b7...527
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå