AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Kan noen hjelpe meg med hvordan jeg kan se classy ut? Skal i 30årslag på lørdag, og vil se feminin og classy ut men syns det er så vanskelig når jeg er høy og har brede skuldre. Føler meg ofte som en transvestitt når jeg har på høye hæler fordi jeg har store legger, smale hofter og bred rygg Hvordan får denne trollkroppen til å se feminin og fin ut??Anonymous poster hash: 1dd2b...5fb
Gjest Bossa Nova Skrevet 18. mars 2015 #2 Skrevet 18. mars 2015 Har du timeglassfigur? Tenke kanskje noe som framhever midjen, eller skaper inntrykk av midje. Hva slags antrekk tenkte du på. Kjole?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 Har du timeglassfigur? Tenke kanskje noe som framhever midjen, eller skaper inntrykk av midje. Hva slags antrekk tenkte du på. Kjole? Jeg har ikke timeglass, ingen markert midje og bredere skuldre enn hofter. Jeg tenkte på kjole, eller skjørt Anonymous poster hash: 1dd2b...5fb
Gjest Bossa Nova Skrevet 18. mars 2015 #4 Skrevet 18. mars 2015 (endret) Fjernet bilde. Endret 18. november 2015 av Bossa Nova Fjernet bilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå