Gå til innhold

Rosenrot

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Gikk i dag innom og kjøpte en pakke rosenrot tabletter i en helsekostforretning. Med 3 små barn føler jeg meg nokså utslitt og har hørt at dette skal være et vidundermiddel. Eer det noen som har erfaringer med dette middelet? Virker det? Hvor lang tid tar det før dere merker virkningen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

- Leste innlegget ditt, men kan dessverre ikkje hjelpa deg. Gler meg til du får svar, for dette lurer eg også på. :)

Skrevet

Jeg kjøpte rosenrot - men av litt andre grunner... Jeg syns ikke de virket på noenting hos meg, jeg...

Jeg har prøvd krom mot søthunger også, men det funker heller ikke. Ikke sånne milde tabletter som skal hjelpe meg å sovne om kvelden heller.

Jeg har ikke så mye tro på at naturmidler virker... men det er på meg, har jo selvfølgelig hørt at andre har virkning av det - det sier forskerene ihvertfall...

Skrevet

Krom virker for meg iallefall, men Valerina Natt virket bare to ganger, altså to netter på rad.

Rosenrot har jeg aldri hverken hørt om eller prøvd.....

Skrevet

Det er jo veldig individuelt fra person til person. Men det tar som regel 3 mnd generelt på naturpreparater. Men med Rosenrot kan man merke det fortere. Det holder med en tablett Rosenrot om dagen, kommer ann på hvor sterke de er. 750mg tabelletter holder det med en. Er de svakere, kan man ta to.

Det hjelper for mer energi og kan også hjelpe med sexlysten.

Skrevet
Krom virker for meg iallefall, men Valerina Natt virket bare to ganger, altså to netter på rad.

Rosenrot har jeg aldri hverken hørt om eller prøvd.....

Tror kanskje tråd starteren mente om det var noe som funket for mer energi? Hvordan fungerer krom på deg i forhold til det..?

Skrevet

Krom virker på søthungeren. Når en tar krom vil en ikke ha like stort behov for søtsaker, noe som fører til at man spiser sunnere mat, fex tar et eple i stedet for en sjokolade. Og det gjør underverker for energinivået skal jeg si deg.....

Valerina Natt gjør at du sovner lettere, og dermed føler deg mer uthvilt om morgenen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...