Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I alle dager da... :sjokkert: Ungdommen nå til dags!

8262d4cc5f3b9e70b2b2638bdf373d6d.600x.jp

5e2cd07ea9933f71312792cebeab57e7.600x.jp

30461b5e3a710da3cc0ad1a597810b0e.600x.jp

3bf61303081514e727adfe2655eb5ada.600x.jp

Anonymous poster hash: 211d1...e5c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ikke helt heldig der nei!

Om det er på riktig plass til en photoshoot er det jo selvsagt en annen ting enn å gå rundt sånn som det der :fnise:

Skrevet

Det ser photoshoppet ut

AnonymBruker
Skrevet

Så kjedelig å henge seg oppi da... :sleeping:

Anonymous poster hash: 2f167...247
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvordan det der beviser noe som helst?

Det beviser at flere var der, så det og kan avkrefte at det skulle være photoshoppa?

Deduksjon er ikke din sterke side skjønner jeg.

• Liker 1
Skrevet

Det beviser at flere var der, så det og kan avkrefte at det skulle være photoshoppa?

Deduksjon er ikke din sterke side skjønner jeg.

Syn er ikke din beste side eller?

Du ser vel at mesteparten av bilene av henne fra dette eventet, ikke har det gule photoshoppa feltet?

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør det selv. Det er veldig effektivt og lett å få til. Skjønner ikke hva som har gått galt her. Sminkøren må jo ha vært full!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det selv. Det er veldig effektivt og lett å få til. Skjønner ikke hva som har gått galt her. Sminkøren må jo ha vært full!

Hvorfor, hva er poenget?

Anonymous poster hash: 43aad...0f4

AnonymBruker
Skrevet

Påmalte pupper?! :hakeslepp: Fra spøk til alvor: det er vanlig å sminke puppene (og rumpene) større i de kretsene der (Kartrashian & co.), men her har de muligens brukt sminke som ikke tåler å fotograferes med blits?!

Anonymous poster hash: b8cd8...bbc
AnonymBruker
Skrevet

Fotoshoppet. Saken handler om at hun tok mørkt pudder/solpudder på øvre "puppebue" for å fremheve en illusjon om fyldigere pupper. Veldig vanlig det. Hun har ikke lagt sminke eller foundation på hele brystet som dette (falske) bildet prøver å vise. Grunnen til at det ble en sak ut av det er fordi lyset i kameraflashes forsterket den mørke buesminken så det ble åpenbart at det var lagt bronzepudder der, men vet ikke om en eneste dame med utringa topp som ikke gjør det der til vanlig.

Anonymous poster hash: 7bdb9...946
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor, hva er poenget?

For det første så ser det dumt ut med et sminket ansikt, når brystet ikke er det. Når jeg sminker meg til fest bruker jeg en litt mørkere foundation enn på dagtid, for det andre har jeg fregner, ujevn hud og bitte små blodutredelser på brystet, for det tredje er det fint å fremheve kravebeina med highligther og kløften med litt solpudder.

Jeg blander litt shimmerkrem med foundation og bruker kost for å få det jevnt. Så legger jeg litt highligter på kravebeinet og litt bronzer og i kløfta og litt midt på brystet til slutt. Ingenting er synlig, men huden jevnes og får en glød, akkurat som i ansiktet.

AnonymBruker
Skrevet

For det første så ser det dumt ut med et sminket ansikt, når brystet ikke er det. Når jeg sminker meg til fest bruker jeg en litt mørkere foundation enn på dagtid, for det andre har jeg fregner, ujevn hud og bitte små blodutredelser på brystet, for det tredje er det fint å fremheve kravebeina med highligther og kløften med litt solpudder.

Jeg blander litt shimmerkrem med foundation og bruker kost for å få det jevnt. Så legger jeg litt highligter på kravebeinet og litt bronzer og i kløfta og litt midt på brystet til slutt. Ingenting er synlig, men huden jevnes og får en glød, akkurat som i ansiktet.

Da skjønner jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg grøsser av folk som bruker uttrykket "puppestellet"

Anonymous poster hash: e4af7...3bd

Skrevet

Fotoshoppet. Saken handler om at hun tok mørkt pudder/solpudder på øvre "puppebue" for å fremheve en illusjon om fyldigere pupper. Veldig vanlig det. Hun har ikke lagt sminke eller foundation på hele brystet som dette (falske) bildet prøver å vise. Grunnen til at det ble en sak ut av det er fordi lyset i kameraflashes forsterket den mørke buesminken så det ble åpenbart at det var lagt bronzepudder der, men vet ikke om en eneste dame med utringa topp som ikke gjør det der til vanlig.

Anonymous poster hash: 7bdb9...946

Og ingen i mine kretser har noen sinne sminket puppene. Vi har kanskje perfekte pupper uten sminke?

Hahaha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...