AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Vi har 2 fine gutter på 2 år og en på 6 mnd. Har hatt et turbulent forhold til far pga hans sinneproblemer, latent og psykisk vold. Han har også vært uaktsom og gjort sånn at vår sønn på 4 mnd måtte på sykehuset og fikk pustestopp. Det gikk heldigvis bra men deg var skremmende. Bv ble involvert pga dette men alt gikk bra tilslutt Jeg har nå funnet ut at han tar narkotika (kokain) når han har det vanskelig osv. Jeg hater narkotika og har bedt han om å slutte hundre ganger. Han har gått i terapi men det gir seg aldri Jeg er så redd for å la han være alene med sønnene våre. Han kjefter ofte om de gjør feil og jeg er så redd for han skal klikke og skade de psykisk eller fysisk om jeg ikke er der. Så derfor er jeg hjemme så og si hele tiden. Jeg er så redd for å gå fra han også pga at han sier han kommer til å nekte for at han tar dop. Og sier at det ikke finnes noen beviser og mener at han kan si det er meg i stedet for han. Er så redd for at han også får ansvaret for de uten tilsyn at jeg ikke tør å gå fra han. Kan noen gi meg råd?Anonymous poster hash: a9d02...afc
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #2 Skrevet 18. mars 2015 Vi har 2 fine gutter på 2 år og en på 6 mnd. Har hatt et turbulent forhold til far pga hans sinneproblemer, latent og psykisk vold. Han har også vært uaktsom og gjort sånn at vår sønn på 4 mnd måtte på sykehuset og fikk pustestopp. Det gikk heldigvis bra men deg var skremmende. Bv ble involvert pga dette men alt gikk bra tilslutt Jeg har nå funnet ut at han tar narkotika (kokain) når han har det vanskelig osv. Jeg hater narkotika og har bedt han om å slutte hundre ganger. Han har gått i terapi men det gir seg aldri Jeg er så redd for å la han være alene med sønnene våre. Han kjefter ofte om de gjør feil og jeg er så redd for han skal klikke og skade de psykisk eller fysisk om jeg ikke er der. Så derfor er jeg hjemme så og si hele tiden. Jeg er så redd for å gå fra han også pga at han sier han kommer til å nekte for at han tar dop. Og sier at det ikke finnes noen beviser og mener at han kan si det er meg i stedet for han. Er så redd for at han også får ansvaret for de uten tilsyn at jeg ikke tør å gå fra han. Kan noen gi meg råd?Anonymous poster hash: a9d02...afc Kom deg vekk. Dette er ikke bra for barna. Anonymous poster hash: 71532...dab
bewe Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 Kom deg vekk. Dette er ikke bra for barna. Anonymous poster hash: 71532...dab Det vet jeg men er redd for at han også får være med de uten tilsyn. Faren hans er også alkoholiker så nettverket er også dårlig. Jeg er ute av meg og redd. Føler det er bedre at jeg er her for da har jeg i det minste kontroll på at barna er trygge. Men han behandler meg dårlig om jeg sier i mot han og da kan han klikke helt så går rundt og er redd han veldig ofte..
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #4 Skrevet 18. mars 2015 Så du ofrer to små barn for en mann Hallo, han har allerede sørget for at den ene havnet på sykehus pga at han var uforsvarlig som du kaller det. Håper du mister omsorgen for barna om du ikke nå prioriterer de og kommer deg vekk fra den mannen... Anonymous poster hash: b2ba5...d12 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #5 Skrevet 18. mars 2015 Ts her. Har dere tips til hvem jeg skal snakke med om dette osv. Det hjelper jo ikke at han nekter for narko missbruket. Han har også sagt han kjenner torpedoer og han kan få folk til å forsvinne plutselig så jeg er redd det skal skje meg noe om jeg sier dette til andreAnonymous poster hash: a9d02...afc
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #6 Skrevet 18. mars 2015 Ts her. Har dere tips til hvem jeg skal snakke med om dette osv. Det hjelper jo ikke at han nekter for narko missbruket. Han har også sagt han kjenner torpedoer og han kan få folk til å forsvinne plutselig så jeg er redd det skal skje meg noe om jeg sier dette til andreAnonymous poster hash: a9d02...afc Kontakt nærmeste krisesenter. De hjelper deg med alt. Anonymous poster hash: 19ac1...227 5
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #7 Skrevet 19. mars 2015 Ja , ta med ungene på krisesenter allerede i dag , som nevnt ovenfor de hjelper dere med alt der, Du må ikke bli i dette her med ungene dine Anonymous poster hash: 9887a...28f 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #8 Skrevet 19. mars 2015 Jeg fatter ikke... Dersom dette er sant MÅ admin ta ip, screenshot og bare sende alt til politiet. Ferdig snakka. Anonymous poster hash: f58a8...f30
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #9 Skrevet 19. mars 2015 Han skader ikke automatisk barna fordi han tar narkotika. Og hvordan er du så sikker på at han gjør det, når du skriver at han sier han nekter på det? Å bruke narkotikakortet i en barnevernssak er det dummeste man kan gjøre, det vil følge både deg, han og barna i all fremtid. Barna vil bli dømt i fremtiden ut i fra at en av foreldrene var narkoman, og sett ned på av systemet. Hvis han gjør deg redd i forholdet må du bare gå i fra han, og løse dette med barna på en fredelig måte. Snakk sammen som to voksne som bryr seg om hverandre, uten å dømme han eller kjefte, og si at du selvfølgelig ønsker at han skal være sammen med barna men da vil du at han går i terapi og holder dopbruket unna de ukene han har ungene. Si du vil han det beste, barna det beste, og deg selv ditt beste og at han må forstå at det blir beste og mest fredelige løsningen for alle parter. Barnevernssystemet er tortur i seg selv,unngå det så lenge dere kan og løs dette som to fornuftige mennesker som skal skilles for å begge få et bedre liv. Lykke til! Anonymous poster hash: 7d3cf...dfe
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #10 Skrevet 20. mars 2015 Han skader ikke automatisk barna fordi han tar narkotika. Og hvordan er du så sikker på at han gjør det, når du skriver at han sier han nekter på det? Å bruke narkotikakortet i en barnevernssak er det dummeste man kan gjøre, det vil følge både deg, han og barna i all fremtid. Barna vil bli dømt i fremtiden ut i fra at en av foreldrene var narkoman, og sett ned på av systemet. Hvis han gjør deg redd i forholdet må du bare gå i fra han, og løse dette med barna på en fredelig måte. Snakk sammen som to voksne som bryr seg om hverandre, uten å dømme han eller kjefte, og si at du selvfølgelig ønsker at han skal være sammen med barna men da vil du at han går i terapi og holder dopbruket unna de ukene han har ungene. Si du vil han det beste, barna det beste, og deg selv ditt beste og at han må forstå at det blir beste og mest fredelige løsningen for alle parter. Barnevernssystemet er tortur i seg selv,unngå det så lenge dere kan og løs dette som to fornuftige mennesker som skal skilles for å begge få et bedre liv. Lykke til!Anonymous poster hash: 7d3cf...dfe Herregud! TS må asap oppsøkt krisesenter , hva i all verden tror du 50% rusmisbruker er god forelder? ? BV må selvfølgelig også gripe inn og far får ta konsekvensene av å være en RÆVA far.Anonymous poster hash: d0b48...498 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #11 Skrevet 20. mars 2015 Han skader ikke automatisk barna fordi han tar narkotika. Og hvordan er du så sikker på at han gjør det, når du skriver at han sier han nekter på det? Å bruke narkotikakortet i en barnevernssak er det dummeste man kan gjøre, det vil følge både deg, han og barna i all fremtid. Barna vil bli dømt i fremtiden ut i fra at en av foreldrene var narkoman, og sett ned på av systemet. Hvis han gjør deg redd i forholdet må du bare gå i fra han, og løse dette med barna på en fredelig måte. Snakk sammen som to voksne som bryr seg om hverandre, uten å dømme han eller kjefte, og si at du selvfølgelig ønsker at han skal være sammen med barna men da vil du at han går i terapi og holder dopbruket unna de ukene han har ungene. Si du vil han det beste, barna det beste, og deg selv ditt beste og at han må forstå at det blir beste og mest fredelige løsningen for alle parter. Barnevernssystemet er tortur i seg selv,unngå det så lenge dere kan og løs dette som to fornuftige mennesker som skal skilles for å begge få et bedre liv. Lykke til!Anonymous poster hash: 7d3cf...dfe Han har allerede skadet en LITEN BABY! og om ikke TS kommer seg til krisesenter nå anser jeg henne som medskyldig! Anonymous poster hash: d0b48...498 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #12 Skrevet 20. mars 2015 Du tar kontakt med barnevernet. Legger frem din bekymring for barna når de er på samær hos far. Du ber om at barnevernet undersøker saken og skriver en anbefaling vedr. samær etter de er ferdig med sin undersøkelse. Jeg skrev i går en anbefaling til en mor at det ikke vil være forsvarlig at barna har samvær med far og at barneverntjenesten ikke støtter at far har samvær, heller ikke med tilsyn. . Du bør også ta kontakt med familievernkontoret for ny mekling og du bør ta kontakt med en advokat. Anonymous poster hash: cc459...0fe
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #13 Skrevet 20. mars 2015 Han skader ikke automatisk barna fordi han tar narkotika. Og hvordan er du så sikker på at han gjør det, når du skriver at han sier han nekter på det? Å bruke narkotikakortet i en barnevernssak er det dummeste man kan gjøre, det vil følge både deg, han og barna i all fremtid. Barna vil bli dømt i fremtiden ut i fra at en av foreldrene var narkoman, og sett ned på av systemet. Hvis han gjør deg redd i forholdet må du bare gå i fra han, og løse dette med barna på en fredelig måte. Snakk sammen som to voksne som bryr seg om hverandre, uten å dømme han eller kjefte, og si at du selvfølgelig ønsker at han skal være sammen med barna men da vil du at han går i terapi og holder dopbruket unna de ukene han har ungene. Si du vil han det beste, barna det beste, og deg selv ditt beste og at han må forstå at det blir beste og mest fredelige løsningen for alle parter. Barnevernssystemet er tortur i seg selv,unngå det så lenge dere kan og løs dette som to fornuftige mennesker som skal skilles for å begge få et bedre liv. Lykke til! Anonymous poster hash: 7d3cf...dfe Om det er tilfelle at barna blir utsatt for latent vold så er det svært skadelig for barna. Anonymous poster hash: cc459...0fe
Jade Skrevet 20. mars 2015 #14 Skrevet 20. mars 2015 Vi har 2 fine gutter på 2 år og en på 6 mnd. Har hatt et turbulent forhold til far pga hans sinneproblemer, latent og psykisk vold. Han har også vært uaktsom og gjort sånn at vår sønn på 4 mnd måtte på sykehuset og fikk pustestopp. Det gikk heldigvis bra men deg var skremmende. Bv ble involvert pga dette men alt gikk bra tilslutt Jeg har nå funnet ut at han tar narkotika (kokain) når han har det vanskelig osv. Jeg hater narkotika og har bedt han om å slutte hundre ganger. Han har gått i terapi men det gir seg aldri Jeg er så redd for å la han være alene med sønnene våre. Han kjefter ofte om de gjør feil og jeg er så redd for han skal klikke og skade de psykisk eller fysisk om jeg ikke er der. Så derfor er jeg hjemme så og si hele tiden. Jeg er så redd for å gå fra han også pga at han sier han kommer til å nekte for at han tar dop. Og sier at det ikke finnes noen beviser og mener at han kan si det er meg i stedet for han. Er så redd for at han også får ansvaret for de uten tilsyn at jeg ikke tør å gå fra han. Kan noen gi meg råd?Anonymous poster hash: a9d02...afc Hva mener du med at alt gikk bra til slutt? At dere klarte å lure barnevernet til å tro at barna har det bra??? DET ER IKKE BRA! SKAFF HJELP NÅ! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå