Gå til innhold

Hull foran på singleten ?

i200n

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å bruke singlet, men et irritasjonsmoment er de små hullene som tilsynelatende alltid kommer foran på plagget der hvor det går over dongeribuksa.

Det må jo være stoffet i dongerien som gnager hull i singleten - men hvordan unngå dette ??

Har noen tips og råd å komme med ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare dette problemet med veldig tynne t-skjorter, så hva om du prøver noen med tettere trådsammensetning eller annet stoff? Zara og COS har ofte rimelige varianter i lin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også dette problemet med t-skjorter. Forferdelig irriterende. Jeg trodde det var noe med vaskemaskinen jeg? Eller katten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er nok pga vaskemaskinen :)

Anonymous poster hash: 64738...130
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har "forsket" litt på hvorfor jeg også får hull akkurat der på t-skjorter og singletter og fant ut at det skjer når jeg pusser tenner :).

Hvis jeg har på meg belte og liksom lener meg inntil vasken mens jeg pusser så blir det hull der. Antagelig av beltespenna. Eller bukser med litt kraftig stoff og sømmer.

Hvis jeg passer på å ikke lene meg inntil så blir det ikke hull.

Så vær forsiktig med tannpussen... Kan medføre hull :ler:.

Anonymous poster hash: de381...0e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kronisk hull på magen! Hullene oppstår akkurat der skrivebordet på jobb treffer magen, og når jeg bruker jeans eller andre bukser med knapper blir det gnisset hull i selv solide gensere etterhvert. Aldri noe problem når jeg bruker skjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere teorier her ser jeg :icon_lol:

Har ikke så mye tro på at det er pga vaskemaskinen - siden hullene alltid kommer på samme stedet.

Kanskje det gnager hull i stoffet når jeg lener meg inntil kjøkkenbenken - den er akkurat under midjehøyde.

Vasken på badet er for lav - så jeg kan fortsatt trygt pusse tennene uten å ødelegge singletene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det før, fordi jeg dro ned singleten litt ned over buksa liksom? Slet hull i dem av det. Nå har jeg oftest buksa utenpå singlet og har ikke samme problemet lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...