Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #1 Skrevet 17. august 2004 Jeg lurer ganske enkelt på hvordan dere får lagt inn bilder/figurer i profilene deres? Jeg har nettopp laget meg profil, men den ser så kjedelig ut...Hvor finner man bilder man kan legge inn (vil ikke ha egne bilder altså), og hvordan går man fram? Jeg er litt håpløs på data... :oops:
Gjest gjesta Skrevet 17. august 2004 #2 Skrevet 17. august 2004 Søk etter avatar så finner du mange diskusjoner om bilder i profil og eventuelle problemer.
Gjest gjesta Skrevet 17. august 2004 #3 Skrevet 17. august 2004 Glemte og fortelle at du må være medlem av KG så først må du finne deg et nick som du registrerer deg med.
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #4 Skrevet 17. august 2004 Takk, takk. Jeg har laget en profil med nick etc., men vil så gjerne ha med en avatar før jeg tar den i bruk. Skal søke og finne ut litt mer. takk for tipset!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 17. august 2004 #5 Skrevet 17. august 2004 Glemte og fortelle at du må være medlem av KG så først må du finne deg et nick som du registrerer deg med. *kremt* Les innlegget til gjest igjen
Gjest gjesta Skrevet 17. august 2004 #6 Skrevet 17. august 2004 :oops: Godt du passer på meg Rattlesnake. Det går litt fort i svingene noen ganger. Og til trådstarter: Velkommen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå