Dagensdiva Skrevet 17. august 2004 #1 Skrevet 17. august 2004 Sommerferien har gått fort..meget fort..og imorgen begynner skolen for veldig mange..føler megikke klar i det hele tatt..kjøpe/selge bøker=kaos i byen..bla bla..prøver og alt..back to the normal life med andre ord.. Ville egentlig bare ønske alle som skal tilbake igjen en riktig fin SKOLEDAG! :-)
Arkana Skrevet 17. august 2004 #2 Skrevet 17. august 2004 Ja, sommeren gikk altfor fort. De første forelesningene begynte i går, det føles veldig rart. Det tar vel ikke mange dagene før jeg er dypt inni lesing og oppgaveskriving. Men, det er nå litt gøy også da.
glaciera Skrevet 18. august 2004 #3 Skrevet 18. august 2004 Opp med haka! Det er jo gøy å starte på ny frisk også. Kjenner at jeg savner det der med skolestart, nye fag og forelesningsrekker.... Arbeidslivet er oppskrytt. Mye mer morsomt å lese og lære og styre sin egen tid enn å forholde seg til frister og kolleger og kjedelige rutiner.
Dagensdiva Skrevet 19. august 2004 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2004 )Jada Jada, kan nok hende jeg savner dette senere Men nå...uhm.. Må innrømme at det var KJEMPEKOSELIG å si alle de nusselige søte vennene mine igjen..og så mange jeg ikke hadde sett på dager og uker..ja måneder. (Har vært i USA hele ferien). Var jo helt greit å kjøpe bøker også,dog ikke helt ferdig.. fint vær var det..(regn innimellom..men men ! ) Joda! D<ette blir en fin (og kort phew) UKE!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå