Gå til innhold

Dårlig matlyst. Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en operasjon for 3 uker siden. Etter det har jeg ikke hatt matlyst. Den første uka pga antibiotika, men nå er det kanskje pga smertestillende?

Uansett så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Middag er ca det eneste måltidet jeg spiser om dagen, og jeg spiser bare noen få biter før jeg er mett. Spiste 2 biter av et rundstykke til frokost.

Kjøpte noe greier i går (noen små oster og naanbrød) og det gikk ned.

Kjøpte og en pose potetgull, men jeg har en samboer så den ble borte når jeg hadde rukket å spise et par flak..

Hva skal jeg gjøre? Er veldig slank, så har ikke noe å gå på. Skal jeg ringe sykehuset og si fra?

Anonymous poster hash: 97822...520

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp næringsdrikker fra apoteket. De finnes i forskjellige smaker. Smaker godt syns jeg iallefall og lett å få ned.

Anonymous poster hash: 49d95...8e5
AnonymBruker
Skrevet

Uff, dette høres ikke noe godt ut. Viktig at du får i deg næringsrik mat når du spiser så lite, så tenk litt smart. Men har du virkelig problemer med å spise så spis ting du har lyst på, det er mye bedre enn ingen næring i det hele tatt.

Syns også flytende er et godt tips hvis det frister med mat som suppe.

Og be samboeren din holde labbene unna maten du kjøper til deg selv akkurat nå.

Anonymous poster hash: 87396...4f4
AnonymBruker
Skrevet

Gå på Helfo og se om du har diagnose som gir deg næringsdrikk på resept. Ellers bør du kjøpe og drikke noen for dagen.

Bruk og fantasien og prøv å få i deg lite og ofte noe du klarer å spise.

Anonymous poster hash: 48eaf...7ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...