Gå til innhold

Adopsjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For nesten tretti år sia ga jeg opp min sønn for adopsjon. Mitt mål er ikke å blande meg i hans liv nå for det er ikke rettferdig men jeg lurer på om det finnes en måte å finne ut på om han har det bra? Er det noen som har erfaring? Jeg elsket han men kunne ikke ta godt vare på han. Hadde jeg visst at han har hatt et godt liv ville det gitt meg en slags fred. Noen råd?

Anonymous poster hash: ca6d0...e4f
Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

For nesten tretti år sia ga jeg opp min sønn for adopsjon. Mitt mål er ikke å blande meg i hans liv nå for det er ikke rettferdig men jeg lurer på om det finnes en måte å finne ut på om han har det bra? Er det noen som har erfaring? Jeg elsket han men kunne ikke ta godt vare på han. Hadde jeg visst at han har hatt et godt liv ville det gitt meg en slags fred. Noen råd?

Snakk med de som ordnet adopsjonen, kanskje de kan gi deg informasjon? Tøft valg du tok.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Kontakte Tore på sporet?

Høre med adopsjonskontoret om de har noe informasjon om ham som de kan gi videre til deg nå; jeg tror nemlig ikke det er sikkert.

Kontakte Sporløs-programmet.

AnonymBruker
Skrevet

Barn kan søke opp sitt opphav, foreldre har ingen rett på eller mulighet for å få informasjon. Trenger du dette bekreftet kontakter du fylkesmannen enten der du bor eller der adopsjonen fant sted.

Tror desverre du vil få samme svar om du kontakter Røde Kors eller Frelsesarmeens ettersøkstjeneste.

Du vet datoen barnet ble født på? Muligens fornavn, kan du søke på fødselsdagsannonser i avisene eller på nett? Du vet heller ikke om barnet i dagvet at det ble adoptert eller om det ønsker å vite noe om deg. Dette er ikke lett, for verken deg eller det voksne barnet.

Anonymous poster hash: f5748...6ac

AnonymBruker
Skrevet

Hjertlig takk for alle svar. Jeg skal kontakte fylkesmann og be om videre informasjon.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...