AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Hei Jeg har lyst til å kjøpe meg en kajakk, men er ikke veldig trygg i vann. Kan man bruke vanlig orange redningsvest når man padler kajakk? Er det noen som bruker redningsvest med krage til sånt? Hva tenker dere om dere ser en kajakkpadler med orange redningsvest? For en raring? Eller er det greit? Håper på svar Anonymous poster hash: 2abde...71d
Sannerlig Skrevet 18. mars 2015 #2 Skrevet 18. mars 2015 Hei Jeg har lyst til å kjøpe meg en kajakk, men er ikke veldig trygg i vann. Kan man bruke vanlig orange redningsvest når man padler kajakk? Er det noen som bruker redningsvest med krage til sånt? Hva tenker dere om dere ser en kajakkpadler med orange redningsvest? For en raring? Eller er det greit? Håper på svar Anonymous poster hash: 2abde...71d Blir ikke en slik redningsvest til vansker når man skal manøvrere seg i en Kajakk? Spesielt om man går rundt og må vri seg opp igjen kan tenkes.
Undrende.. Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Blir ikke en slik redningsvest til vansker når man skal manøvrere seg i en Kajakk? Spesielt om man går rundt og må vri seg opp igjen kan tenkes. Hei Jeg har lyst til å kjøpe meg en kajakk, men er ikke veldig trygg i vann. Kan man bruke vanlig orange redningsvest når man padler kajakk? Er det noen som bruker redningsvest med krage til sånt? Hva tenker dere om dere ser en kajakkpadler med orange redningsvest? For en raring? Eller er det greit? Håper på svar Anonymous poster hash: 2abde...71d Noen som mener noe om dette :-)..
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Det blir jo bare tøys med en svær krage på vesten når man padler. Gå for de mer sportslige flytevestene og tørrdrakt. Du kommer til å velte før eller siden. Husk at du gjerne vil komme deg trygt ut av båten når du plutselig er oppned. Anonymous poster hash: 019ed...665
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå