AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 De siste dagene har det vært sol og jeg føler liksom at jeg er nødt til å gå ut. Problemet er at det: 1) Det er så lenge siden det har vært fint vær, at jeg husker ikke hva man pleier å gjøre ute bortsett fra å sole seg. (Det er sol, men ikke varmt nok til å sole seg). 2) Ingen av vennene mine har tid til å finne på ting på ukedager, så jeg må i såfall gjøre det alene. Hva pleier folk å gjøre ute når været er som nå? Anonymous poster hash: 7d0ca...e85
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #2 Skrevet 18. mars 2015 Gå tur. Helst i fjellet, skogen går også, og til nød langs veien. Styre på i hagen/på terassen. Plante i krukker, altankasser eller bed. Sitte ute med en bok og en kopp te (og evt pledd, er jo ikke SÅ varmt ennå) Anonymous poster hash: c8810...728
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 Jeg pleier å gå turer, enten bytur med vindusshopping eller litt mer ut i naturen. Kanskje drikke litt kaffe i sola (eventuelt en utepils om jeg føler for det). Anonymous poster hash: 9d695...aef
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #4 Skrevet 18. mars 2015 Gå tur! Kom deg ut å få noen D-vitaminer Ta en tur på Plantasjen å kjøp noe å plante i krukker på verandaen. Kos deg! Anonymous poster hash: 8013f...ef9
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #5 Skrevet 18. mars 2015 Gå tur. Helst i fjellet, skogen går også, og til nød langs veien. Styre på i hagen/på terassen. Plante i krukker, altankasser eller bed. Sitte ute med en bok og en kopp te (og evt pledd, er jo ikke SÅ varmt ennå) Anonymous poster hash: c8810...728 Gå tur! Kom deg ut å få noen D-vitaminer Ta en tur på Plantasjen å kjøp noe å plante i krukker på verandaen. Kos deg! Anonymous poster hash: 8013f...ef9 TS her! Jeg kunne tenke meg å sitte ute og lese, men jeg har ikke noen terrasse eller hage (bor i leilighet midt i byen). Jeg vet ikke helt hvor jeg kan sette meg alene og lese, for det er ganske langt til næmeste park. Kan jo eventuelt sette meg på fortauet forran huset, men det ser kanskje litt rart ut? Anonymous poster hash: 7d0ca...e85
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #6 Skrevet 18. mars 2015 Hjelpe meg, hvor tafatt og hjelpeløs kan man bli? "Husker ikke hva man gjør ute"? Anonymous poster hash: 95ee4...c4c 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #7 Skrevet 18. mars 2015 TS her! Jeg kunne tenke meg å sitte ute og lese, men jeg har ikke noen terrasse eller hage (bor i leilighet midt i byen). Jeg vet ikke helt hvor jeg kan sette meg alene og lese, for det er ganske langt til næmeste park. Kan jo eventuelt sette meg på fortauet forran huset, men det ser kanskje litt rart ut? Anonymous poster hash: 7d0ca...e85 Det må da vel være en benk i nærheten du kan sitte på? Det trenger jo ikke være en skikkelig park. De fleste steder har da benker omkring, om det så bare er en bitte liten gressflekk og en benk? Ta deg en tur rundt i nabolaget og se etter benk! Da får du gått tur i finværet i tillegg Anonymous poster hash: c8810...728
Sola de Skrevet 18. mars 2015 #8 Skrevet 18. mars 2015 Vaske klær og henge dem ut til tørk i penværet, ta med deg en bok og sett deg på en benk i parken, sol deg på balkongen din med lydbok på øret og noe godt i glasset.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #9 Skrevet 18. mars 2015 Hjelpe meg, hvor tafatt og hjelpeløs kan man bli? "Husker ikke hva man gjør ute"? Anonymous poster hash: 95ee4...c4c Det tenkte jeg også. Kanskje TS burde bruke tiden på å finne seg en støttekontakt. Anonymous poster hash: 46a2a...a9b
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #10 Skrevet 18. mars 2015 Hvor i verden befinner du deg? Jeg er i Akershus, og her har det regna mye i dag. Anonymous poster hash: ac91c...528
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå