liamine Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Hei, Vil det være effektivt om jeg løper tirsdag og torsdag, og trenger styrke onsdag?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #4 Skrevet 18. mars 2015 I forhold til ingen trening vil dette være effektivt. Anonymous poster hash: 0ac26...b9d
liamine Skrevet 18. mars 2015 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2015 I forhold til ingen trening vil dette være effektivt. Anonymous poster hash: 0ac26...b9d Selv om det er tre dager på rad? Har hørt at man alltid burde ha en dag mellom. Men det er ikke mulig med min ukeplan . Takk for svar
Gjest Runforit Skrevet 18. mars 2015 #6 Skrevet 18. mars 2015 Stamme opp og gå ned i vekt. Da må du i underskudd. Høyde, alder. vekt, kcal inntak, hvor mange km løper du? 1
liamine Skrevet 18. mars 2015 Forfatter #7 Skrevet 18. mars 2015 Da må du i underskudd. Høyde, alder. vekt, kcal inntak, hvor mange km løper du? 167, 67 kg og kcal inntak har jeg ikke oversikt over. Spiser normalt og kun godis i helger. Løper ca 8 km.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #8 Skrevet 18. mars 2015 Selv om det er tre dager på rad? Har hørt at man alltid burde ha en dag mellom. Men det er ikke mulig med min ukeplan . Takk for svar Så lenge du ikke trener til utmattelse hver dag er det ikke noe problem. Anonymous poster hash: 0ac26...b9d
Gjest Runforit Skrevet 18. mars 2015 #9 Skrevet 18. mars 2015 167, 67 kg og kcal inntak har jeg ikke oversikt over. Spiser normalt og kun godis i helger. Løper ca 8 km. Om du legger deg på 1500 kcal de dagene du ikke løper og 2000 de dagene du løper så vil du gå ned i fettprosent, miste minst mulig musklelmasse og bli fit og fast i fisken. Fokuser på godt led proteiner, fett og trege og komplekse karbs. Om du har null oversikt over hva du får i deg så burde du logge en typisk dag på Myfitnesspal etc så du vet noenlunde hva du får i deg og hvordan du skal sette sammen de forskjellige makroene slik at du får et balansert kosthold som vil gi deg overskudd og energi til å prestere enda bedre mht joggingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå