koskenkorva Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Hei! Jeg sliter veldig med å bli kvitt magefettet, jeg snakker om det "farlige" magefettet som sitter helt nederst på magen eller hva jeg skal si... Jeg er slank ellers, men siden jeg år etter år har sittet veldig mye stille så har jeg enormt mye magefett akuratt der. Jeg sliter også med hva jeg skal spise som er sunt, ettersom jeg er veldig kresen på matveien. Jeg liker ikke fisk, og jeg er allergisk mot all stenfrukt. Noen som har tips eller råd til hvordan jeg kan bli kvitt dette magefettet til sommeren? Prøver å trene minst 2 ganger i uken. Også lurer jeg på hvilke øvelser som er bra for å bli kvitt det! Setter veldig stor pris på svar :D
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #2 Skrevet 18. mars 2015 Du kan ikke punkslanke. Dessverre Du må nok bare fortsette med å spise sunt og trene, det er ingen spesifikke øvelser som vil ta vekk fettet akkurat fra magen. Spis magert kjøtt og fisk, masse masse grønnsaker, magre melkeprodukter, egg, fullkornsprodukter, og bønner og linser. "Liker ikke fisk" er slikt treåringer sier. Voksne damer lærer seg å tilberede fisken så den blir god. Fisk inneholder mange gode næringsstoffer, og spesielt torsk har vist seg å være gunstig når man prøver gå ned i vekt. Anonymous poster hash: e5113...73b
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 For å minske fettprosenten må du spise mindre enn du forbruker. Så enkelt, men så vanskelig. Du kan spise akkurat hva du vil, men du må passe på mengdene. Det finnes ingen spesielle øvelser du kan gjøre for å bli kvitt fettet, annet enn generell aktivitet for å øke energiforbruket. Anonymous poster hash: bb57e...1f8
Gjest Runforit Skrevet 18. mars 2015 #4 Skrevet 18. mars 2015 Enten må du i underskudd slik at du brenner bort fettet ellers må du bygge solide muskler slik at fettprosenten minsker grunnet økt muskelmasse.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #5 Skrevet 18. mars 2015 Kosthold er viktig. Spesielt raske karbs setter seg på magen. Så ren mat og kutt ut tullematen. Og så trene generelt mye styrke for å øke forbrenning. Evnt mye kardio for raskere resultater. Anonymous poster hash: 3cd30...1ff 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #6 Skrevet 18. mars 2015 Du må ligge i kaloriunderskudd, rett og slett. Spis masse grønnsaker. Kyllingfilet er kalorifattig. Anonymous poster hash: 91d5e...25c
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #7 Skrevet 18. mars 2015 Kosthold er viktig. Spesielt raske karbs setter seg på magen. Så ren mat og kutt ut tullematen. Anonymous poster hash: 3cd30...1ff Hvor på kroppen fettet lagres er genetisk bestemt og har ingenting med hva slags mat du spiser. Anonymous poster hash: bb57e...1f8
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #8 Skrevet 18. mars 2015 Kaloriunderskudd. Men for å få det klart, så er det forsatt syltynne jenter som forsatt har magefett. Du kan ikke velge selv hvor fettet skal slippe. Ville trent styrke om jeg var deg, så kommer musklene tydligere frem, og du vil automatisk se strammere ut. Anonymous poster hash: 5e396...cf9
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #9 Skrevet 18. mars 2015 Kaloriunderskudd. Men for å få det klart, så er det forsatt syltynne jenter som forsatt har magefett. Du kan ikke velge selv hvor fettet skal slippe. Ville trent styrke om jeg var deg, så kommer musklene tydligere frem, og du vil automatisk se strammere ut. Anonymous poster hash: 5e396...cf9 Tynnfeit mao. Min erfaring er at det er skitmaten, som frossenpizza, ferdigmat, lyst brød, alkohol, sukker, juice ol som setter seg på magen, selv om man fortsatt er slank. Anonymous poster hash: 3cd30...1ff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå