AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Dere single jenter som kler dere utfordrende på byen - Er det fordi dere er så kåte at dere er ute etter et knull?Anonymous poster hash: ef4f4...7d4
julie90 Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 Det er dessverre ikke alle som har lært at sexy er ikke lik minst mulig klær. Det er mange som tror at jo mindre klær de kler på seg, jo bedre ser de ut. 8
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #4 Skrevet 18. mars 2015 Jeg er ikke singel, men ja ofte Såpass! Jaja, hver sin lyst :-) Anonymous poster hash: ef4f4...7d4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #5 Skrevet 18. mars 2015 Det er dessverre ikke alle som har lært at sexy er ikke lik minst mulig klær. Det er mange som tror at jo mindre klær de kler på seg, jo bedre ser de ut. Nei, dessverre. Det blir ofte slutty... Det har jo vært utallige diskusjoner om at lettkledd er ikke lik invitasjon til sex, men jeg begynner å lure litt noen ganger hva de da er ute etter med å ha på minst mulig klær. Anonymous poster hash: ef4f4...7d4 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #6 Skrevet 18. mars 2015 Det er dessverre ikke alle som har lært at sexy er ikke lik minst mulig klær. Det er mange som tror at jo mindre klær de kler på seg, jo bedre ser de ut. Anonymous poster hash: ce9fa...7bd
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #7 Skrevet 18. mars 2015 Vil dere si man har best sjans for ons om du prøver å hooke opp med de jentene på byen som er mest lettkledd og sexy? Anonymous poster hash: 230b7...ae4 1
funginger Skrevet 18. mars 2015 #8 Skrevet 18. mars 2015 Jeg synes ikke man skal si at det er en invitasjon til sex, men det er definitivt en baktanke om å få oppmerksomhet. 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #9 Skrevet 18. mars 2015 Jeg synes ikke man skal si at det er en invitasjon til sex, men det er definitivt en baktanke om å få oppmerksomhet. Og med mye oppmerksomhet er det mange å velge blant, og da kan det vel ofte bli ONS hvis man er i humør til det. TSAnonymous poster hash: ef4f4...7d4
Gjest FruKG Skrevet 18. mars 2015 #10 Skrevet 18. mars 2015 Og med mye oppmerksomhet er det mange å velge blant, og da kan det vel ofte bli ONS hvis man er i humør til det. TSAnonymous poster hash: ef4f4...7d4 Ja det er nok riktig. Vanskelig å si nei når man blir fristet nok
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #12 Skrevet 18. mars 2015 Selv blir jeg ofte med jenter som har kledd seg elegant. Blir mye mer tent av disse enn de tackye med de korteste skjørtene... TSAnonymous poster hash: ef4f4...7d4 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #13 Skrevet 18. mars 2015 Billig innpakning vil aldri gi singaler om annet enn at hun er billig. Anonymous poster hash: fa4fc...cc5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #14 Skrevet 18. mars 2015 Det er et hav av forskjell mellom å være sexy og å være tacky. Mange ser ut til å blande disse begrepene, og dermed tror at jo mindre klær jo mer sexy er man. Blir litt flau på disses vegne... Man fremstår som vanvittig uintelligent når man kler seg tacky. Hvorfor vil noe gjøre det? Sexy derimot... Anonymous poster hash: 53374...651
Gjest Kili Skrevet 18. mars 2015 #15 Skrevet 18. mars 2015 (endret) De som går kledd sånn gjør det for å gjøre sånne som meg kåt så klart! De elsker å se oss kåte! De elsker å ha den makten å styre en mann sin kåthet. Endret 18. mars 2015 av Kili 1
Gjest avocadoen Skrevet 18. mars 2015 #16 Skrevet 18. mars 2015 TS! Jeg føler ihvertfall at jenter som kler seg med kjoler som ser ut som topper der de har glemt å ha på buksa blir sett litt ned på på byen. Jeg har i alle fall hørt fra både menn og kvinner at de synes det ikke er særlig classy eller pent. Jeg bryr meg ikke akkurat så mye, men tenker ihvertfall at de som kler seg slikt ønsker oppmerksomhet. Jeg ser også at jenter som kler seg slik får mer oppmerksomhet av menn, så vil tro de kanskje tenker at det er enklere å få napp hos jenter som er svært lettkledd. Jeg går selv som oftest i bukser og en pen topp på byen fordi det er ofte alt for kaldt til å bruke kjole synes jeg. Jeg bruker forøvrig kjoler og skjørt som hverdagsantrekk av og til. 2
Gjest FruKG Skrevet 18. mars 2015 #17 Skrevet 18. mars 2015 De som går kledd sånn gjør det for å gjøre sånne som meg kåt så klart! De elsker å se oss kåte! LOL selvsagt gjør vi det. Men nå må jeg få tatt meg en løpetur før det blir helt natt.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #18 Skrevet 18. mars 2015 TS! Jeg føler ihvertfall at jenter som kler seg med kjoler som ser ut som topper der de har glemt å ha på buksa blir sett litt ned på på byen. Jeg har i alle fall hørt fra både menn og kvinner at de synes det ikke er særlig classy eller pent. Jeg bryr meg ikke akkurat så mye, men tenker ihvertfall at de som kler seg slikt ønsker oppmerksomhet. Jeg ser også at jenter som kler seg slik får mer oppmerksomhet av menn, så vil tro de kanskje tenker at det er enklere å få napp hos jenter som er svært lettkledd. Jeg går selv som oftest i bukser og en pen topp på byen fordi det er ofte alt for kaldt til å bruke kjole synes jeg. Jeg bruker forøvrig kjoler og skjørt som hverdagsantrekk av og til. Dvs. kjoler fra Superkul? Eller.. skjønner ikke. VIS EKSEMPEL! Anonymous poster hash: 7188c...978
Gjest avocadoen Skrevet 18. mars 2015 #19 Skrevet 18. mars 2015 Dvs. kjoler fra Superkul? Eller.. skjønner ikke. VIS EKSEMPEL! Anonymous poster hash: 7188c...978 Jeg er på tlf så får ikke til å vise eksempel, men sånn type superkort superkul.no kjole som ser ut som en topp. Om de da bøyer seg fram ser man hele rumpa
Magnifique Skrevet 18. mars 2015 #20 Skrevet 18. mars 2015 (endret) Tråden er ryddet for avsporing, kontaktannonse og persondebatt, samt svar. - Magnifique, mod! Endret 18. mars 2015 av Magnifique 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå