Gå til innhold

(Falsk) pelskrage/bolero i butikk nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier leter jeg altså etter en pelskrage, eller helst noe litt større eller bredere enn en vanlig krage.
Helst naturfarget brun eller grå.
Leter ikke etter ekte pels, men falsk pels ganske så rimelig ettersom det skal brukes til utkledning.

Optimalt hadde vært noe til under hundrelappen.
Så de hadde en på en gina tricot-butikk for ikke lenge siden, men den ble plutselig borte, frykter at den gikk med på salget=/. Det samme med bikbok...

Noen som vet hvor noe sånt finnes? Hvor som helst, eller gjerne hvis noen har sett noe på gina/bijbok/hm osv i det siste. Kom gjerne med spesifikke butikkforslag hvis dere har sett noe i midtnorge.

Håååper så inderlig at noen av dere har noen tips til meg. På forhånd takk!:)

Anonymous poster hash: 9afae...9f4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier leter jeg altså etter en pelskrage, eller helst noe litt større eller bredere enn en vanlig krage.

Helst naturfarget brun eller grå.

Leter ikke etter ekte pels, men falsk pels ganske så rimelig ettersom det skal brukes til utkledning.

Optimalt hadde vært noe til under hundrelappen.

Så de hadde en på en gina tricot-butikk for ikke lenge siden, men den ble plutselig borte, frykter at den gikk med på salget=/. Det samme med bikbok...

Noen som vet hvor noe sånt finnes? Hvor som helst, eller gjerne hvis noen har sett noe på gina/bijbok/hm osv i det siste. Kom gjerne med spesifikke butikkforslag hvis dere har sett noe i midtnorge.

Håååper så inderlig at noen av dere har noen tips til meg. På forhånd takk! :)

Anonymous poster hash: 9afae...9f4

Jeg har hatt flere slike hjemme, men kastet dem da jeg ikke har brukt dem. Ellers kunne du fått dem.

Anonymous poster hash: ae675...9a0

Skrevet (endret)

Takk for svar:)
Ingen fler som har noen tips??:-)

Endret av j23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...