Gå til innhold

Ting å gjøre på 3. date en lørdagskveld?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva har dere gjort på tredje date? Har du forslag til hva man kan gjøre i Oslo som ikke koster skjorta men samtidig være gøy å gjøre sammen?

Anonymous poster hash: 7958e...646
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sex?

Anonymous poster hash: 8739d...2a8
AnonymBruker
Skrevet

Sex?

Anonymous poster hash: 8739d...2a8

Vi har ikke kysset enda, så tror det er litt tidlig å ha sex.. Liker å bli kjent med personen først :)

Skrevet

Hva med hjemmedate? :) Kan lage noe mat sammen, kanskje ta et glass vin og se en film?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere skal ut ville jeg møttes litt tidlig, hvis ikke blir det kanskje litt vel rai rai ute. Anbefaler Tilt for en morsom date.

Anonymous poster hash: 8e44c...221
Skrevet

Støtter opp under Tilt! Det er også en brun pub som heter The Dubliner som har shuffle board. De har ofte live musikk og det er litt færre folk enn hos Tilt.

Skrevet

Crowbar i Oslo, eventuelt finnes det mange resturanter i oslo som har en litt mer chill atmosfære og ikke koster alt for mye. Er man glad i asiatisk er Ricebowl et hyggelig sted.

AnonymBruker
Skrevet

Støtter opp under Tilt! Det er også en brun pub som heter The Dubliner som har shuffle board. De har ofte live musikk og det er litt færre folk enn hos Tilt.

Oh, dit vil jeg dra! Elsker shuffle board.

Ellers syns jeg faktisk bowling er gøy, men det er kanskje ikke så himla romantisk? :fnise:

For gode drinker elsker jeg Morgenstjerne, bar på Alexander Kiellands plass. Den er liten og intim, med ekstremt gode drinker og service.

Skrevet

Hjemmedate med vin og brettspill. Monopol, geni, fantasi, osv :)

Skrevet

Oh, dit vil jeg dra! Elsker shuffle board.

Ellers syns jeg faktisk bowling er gøy, men det er kanskje ikke så himla romantisk? :fnise:

For gode drinker elsker jeg Morgenstjerne, bar på Alexander Kiellands plass. Den er liten og intim, med ekstremt gode drinker og service.

På Tilt har de shuffle board, arkadespill og Flipper, men det er ofte mye folk og yngre klientell, så hvis det er kun shuffle board man vil spille så er The Dubliner (irsk folk pub) et godt tips! :-)

AnonymBruker
Skrevet

Her var det mange gode tips! Tusen takk :laugh: Skal høre med han om han vil dra på en pub, eller om han bare vil være hjemme og lage noe middag. Er bare litt redd for at han får forhåpninger om noe seksuelt, for det er ikke jeg klar for..

AnonymBruker
Skrevet

Her var det mange gode tips! Tusen takk :laugh: Skal høre med han om han vil dra på en pub, eller om han bare vil være hjemme og lage noe middag. Er bare litt redd for at han får forhåpninger om noe seksuelt, for det er ikke jeg klar for..

Det går nok fint, de fleste gutter har nok forhåpninger, men ikke nødvendigvis forventinger. Dere har jo ikke kysset enda, så det skal nok gå bra å ta det rolig.

AnonymBruker
Skrevet

Det går nok fint, de fleste gutter har nok forhåpninger, men ikke nødvendigvis forventinger. Dere har jo ikke kysset enda, så det skal nok gå bra å ta det rolig.

Tusen takk for beroligende ord. Han er veldig ordentlig så jeg tror også det skal gå fint, så får vi håpe på at det stemmer :)

AnonymBruker
Skrevet

Middag på restaurant, og så kanskje videre til en bar etterpå.. Inkl forhåpentligvis kyssing (begynner å bli på tide på date nr tre om det skal bli noe svung over dette forholdet, kanskje?)

Anonymous poster hash: b4f27...889
Skrevet

Dersom du ikke vil ha sex: ikke noe hjemme :)

Ellers så er det mange gode forslag over her. Middag, pub, kanskje kino?

AnonymBruker
Skrevet

Vi endte opp med å ta en middag hjemme hos, jeg dro hjem ved midnatt og vi hadde sex. Og nå har vi avtalt å møtes ikke bare en gang i neste uke, men to :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Åj, vi hadde IKKE sex skulle det stå. Gikk litt fort i svingene..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åj, vi hadde IKKE sex skulle det stå. Gikk litt fort i svingene..

Haha :) Ble det et kyss da?

Anonymous poster hash: a984d...5dc

AnonymBruker
Skrevet

Haha :) Ble det et kyss da?

Anonymous poster hash: a984d...5dc

Det ble mye kyssing og klemming! Utrolig koselig, gleder meg som en unge til neste gang :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...