AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Denne har noen gode spørsmål på det viktige temaet, hvorfor kan ikke kvinner være mer som menn? http://digout.dk/8573/hvorfor-kan-kvinder-ikke-vaere-mere-ligesom-maend/ Anonymous poster hash: 3109b...a27
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #2 Skrevet 18. mars 2015 Fordi de er kvinner og ikke menn...? Ønsker du deg virkelig et samfunn kun av menn? Det gjør ikke jeg. Da ser jeg for meg at det hadde vært mye krig, og lite kos. Anonymous poster hash: 1ff92...ac1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 Fordi de er kvinner og ikke menn...? Ønsker du deg virkelig et samfunn kun av menn? Det gjør ikke jeg. Da ser jeg for meg at det hadde vært mye krig, og lite kos. Anonymous poster hash: 1ff92...ac1 Jeg ønsker meg et samfunn av rasjonelle mennesker heller enn hormonelle, sure, grinete, identitetsløse folk. Anonymous poster hash: 3109b...a27 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #4 Skrevet 18. mars 2015 Jeg ønsker meg et samfunn av rasjonelle mennesker heller enn hormonelle, sure, grinete, identitetsløse folk. Anonymous poster hash: 3109b...a27 Så du mener at alle kvinner er sure, grinete og identitetsløse. Si meg. Har du noen gang vært utenfor gutterommet ditt? For det virker ikke som om at du er særlig realitetsorientertAnonymous poster hash: 4fa44...019 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #5 Skrevet 18. mars 2015 Så du mener at alle kvinner er sure, grinete og identitetsløse. Si meg. Har du noen gang vært utenfor gutterommet ditt? For det virker ikke som om at du er særlig realitetsorientertAnonymous poster hash: 4fa44...019 Nå virket du veldig sur og grinete! Anonymous poster hash: 4c81f...24b 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #6 Skrevet 18. mars 2015 Fordi at da får vi klager på at vi er for lik menn, er for maskuline. De som var imot feminisme brukte lenge denne argumentasjonen: vi vil ikke at kvinner skal bli lik menn. Menn= folk som aldri blir fornøyd med kvinner. Anonymous poster hash: 0f3d8...e81 4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #7 Skrevet 18. mars 2015 Uansett hvordan kvinner (eller menn) oppfører seg, vil det alltid være kritikere som skal påpeke feil. Enten er man for liberal, konservativ, maskulin, feminin, feministisk, mannsjåvanistisk eller for nøytral. Det er en umulighet å tilfredsstille alle, og det eneste riktige kvinner og menn kan gjøre er å oppføre seg bra og forøvrig være seg selv. At ikke folk kan slappe av med disse merkelappene og regelbøkene om hvordan "kvinnen skal oppføre seg". Kan ikke bare alle være en best mulig versjon av seg selv uavhengig av kjønn? Anonymous poster hash: d3ec6...1c7 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #8 Skrevet 18. mars 2015 Nå virket du veldig sur og grinete! Anonymous poster hash: 4c81f...24b Ja, det er slik kvinnehatere er. Svarer man dem helt normalt er man liksom sur. Mens det faktisk er kvinnehatere som er dem sure. Og så er det slik at man ikke kan hate noen uten å ha elsket dem. Det sier meg ay TS har opplevd grusomme ting, men er for lite reflektert til å forstå at vi alle er forskjellige og vi alle er mennesker. Jeg var uvitende før jeg og. Trodde gutter kom fra en annen planet. Så ble jeg kjent med gutter og de var visst fra samme planet likevel.Anonymous poster hash: 4fa44...019 2
Gorgonzola Skrevet 19. mars 2015 #9 Skrevet 19. mars 2015 Hvis kvinner skal bli som menn, da flytter jeg. Til en annen planet. Jeg liker nemlig at vi, altså kjønnene, av og til opplever at det andre kjønnet er på en annen planet.
peanut_juice Skrevet 19. mars 2015 #10 Skrevet 19. mars 2015 Om dette er fasiten på kvinner, må jeg være halvt mann på innsiden 2
Raven Emerald Skrevet 19. mars 2015 #11 Skrevet 19. mars 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Raven Emerald, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå