Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet løsningen, og tenkte bare å dele den her. Eple eddik! Jeg har nå brukt de i noen dager, og huden min har allerde forandret seg. Porene er blitt mye mindre, huden gjevnere, og kvisene begynner å forsvinne.

Anonymous poster hash: e1799...611
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Interessant :)

Og det tørker ikke ut huden?

AnonymBruker
Skrevet

Interessant :)

Og det tørker ikke ut huden?

Det svir litt og stinker, først virker huden litt stram, men den tørker den ikke ut. Jeg lar den virke i ca. 20 minutter og så vasker jeg ansiktet i lunket vann og påfører en ansiktskrem, etter det er huden min myk og virker ikke stram i det hele tatt. Jeg har tidligere vært plaget med tørrhud.

Anonymous poster hash: e1799...611

• Liker 1
Skrevet

Det kunne jeg tenkt meg å prøve :)

AnonymBruker
Skrevet

Fikk denne til jul, bruker den 2 ganger i uken, merker stor forskjell på porene :) Skal teste ut epleedikk også, selv om jeg nesten ikke har porer lenger :)clarisonic1.jpg

Anonymous poster hash: 3d833...e1f
  • Liker 1
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Blander du ut epleeddiken med vann?

Skrevet

Bruker du bare hvit/blank 5 % eddik?

AnonymBruker
Skrevet

Åh, fortell hvordan du bruker den da? :) Som toner?

Anonymous poster hash: 935c9...d9c

Skrevet

Jeg lurer også :) Hvordan bruker du denne? blander du den ut?

Skrevet

Og hvor gammel er TS? Porene blir jo også større og synligere jo eldre man er. Hadde det hatt effekt på meg på 30 år, tro?

• 1 måned senere...
Skrevet

Dette hørtes litt spesielt ut.. Eplecider-eddik er jo en form for syre med feil ph på huden. Hvordan fremgangsmåte har du? Og hvor lærte du om denne teknikken?

AnonymBruker
Skrevet

Teoretisk sett kan dette virke fordi det er desinfiserende. Men fordi det er sykt sterkt får huden gjennomgå på lik linje som om du hadde hatt ren sprit i ansiktet.

Anonymous poster hash: 4f3d4...390
AnonymBruker
Skrevet

Teoretisk sett kan dette virke fordi det er desinfiserende. Men fordi det er sykt sterkt får huden gjennomgå på lik linje som om du hadde hatt ren sprit i ansiktet. Anonymous poster hash: 4f3d4...390

Tviler på det gitt, er jo mange som drikker dette rent fordi det skal være så sunt, spesielt for diverse helseplager. Også mange som anbefaler å bruke det i håret.

Anonymous poster hash: 730b1...eab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...