Gå til innhold

Skal flytte. Har ingenting.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva bør jeg prioritere? Flyttet hjem etter studier og har ca ingenting av ting til hjem. Fikk plutselig leie den perfekte leiligheten så kan ikke vente og spare mer. Får sikkert lånt en seng av familie og muligens en sofa men ellers må jeg begynne fra scratch.

Hvordan ville deres prioterte rekkefølge sett ut og har dere tips til billige butikker?

Anonymous poster hash: d379e...2cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv på lokale kjøp og salg grupper på Facebook. Mye kan fås tak i til en billig penge i en slik oppstartsfase! Lykke til!

Anonymous poster hash: cb6d1...caf

• Liker 3
Skrevet

Det finnes svært mye ting som gis bort på finn.no... Og noen butikker har åpne containere med mye godt brukelig mat, henter der svært ofte når jeg har dårlig råd. :)

Skrevet

Selv har jeg fått tak i flere nye, ubrukte ting til halv pris på Finn. Der er også mye ok saker som gis bort.

Skrevet

Finn.no, Ikea, Jysk, Nille, Europris, brukthandel, Fretex,Til salgs og gis bort grupper på facebook.

Seng

Klesskap

Nattbord

Kjøleskap

Komfyr

Vaskemaskin

Kjøkkenbord

Stoler

Sofa

Salongbord

Bokhylle

Skittentøyskurv

Tørkestativ

Håndklær og vaskekluter

Toalettbørste

Vaskebøtte, mopp.

Støvsuger

Lamper

Gardiner

Dyner, puter, sengetøy

Kopper, fat, bestikk, glass, kasseroller, redskaper

Skohylle, knaggrekke

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ildfast form

Gryte

Stekepanne

Tallerkner

Bestikk

Glass

Krus

Øse, stekespade, tresleiv, visp

Bolle

Batterier

Lommelykt

Hammer

Spiker (til å henge opp bilder)

Gardiner

Møbelknotter

Vaskemidler, kluter, oppvaskkost, bøtte, dobørste

Søppelposer

Toalettpapir

Klesklyper

Tørkestativ

Støvsuger

Anonymous poster hash: 931bf...dc1

AnonymBruker
Skrevet

Hva bør jeg prioritere? Flyttet hjem etter studier og har ca ingenting av ting til hjem. Fikk plutselig leie den perfekte leiligheten så kan ikke vente og spare mer. Får sikkert lånt en seng av familie og muligens en sofa men ellers må jeg begynne fra scratch.

Hvordan ville deres prioterte rekkefølge sett ut og har dere tips til billige butikker? Anonymous poster hash: [acronym="Full hash:

d379e7e40b882c79c341940495d0d2cc"] d379e...2cc [/

i]

Av egen erfaring: du kjøper etterhvert som du får penger og er desperat etter å få nettopp den eller de tingene i hus.

Bruk og gis bort sider på nettet.

Anonymous poster hash: e8cc5...529

• Liker 2
Skrevet

Om du har seng og sofa ville jeg prioritert:

- Lamper

- salongbord

- bokhyller

- stol

- klesskap (evt tøygarderobe fra IKEA om det kniper)

Kjøkkenting og sånn har du kanskje? Hvis ikke ville jeg kjøpt en startpakke fra IKEA om du ikke kan få

ting hjemmefra.

Men legg inn søk på torget på finn, og vær rask om du finner noe du liker! Husk at mange selgere er ute etter å bli kvitt tingene fort, så vær rede til å hente samme dag. :-)

Skrevet

Du finner vel ganske fort ut hva du trenger mest når du først er flyttet inn? Ville heller handlet ordentlige ting på Finn fremfor IKEA, hvis du har mulighet...

Skrevet

Er det i nærheten av Bergen? Eg har masse ting som skal vekk, har ikkje fått lagt det ut på finn enda! Ellers ville eg ha tatt en tur på gjenbruksbutikk, nille og europris :) Rema også har en del billig husholdningsting :)

AnonymBruker
Skrevet

Du finner vel ganske fort ut hva du trenger mest når du først er flyttet inn? Ville heller handlet ordentlige ting på Finn fremfor IKEA, hvis du har mulighet...

Øøhh, de har da ordentlige ting på ikea også...

Anonymous poster hash: b0174...b2f

• Liker 3
Skrevet

Øøhh, de har da ordentlige ting på ikea også...

Anonymous poster hash: b0174...b2f

ja de har noen ordentlige ting, mne de har mye ræl også...

Skrevet

Gratis-gi-bort-ting på finn.no, IKEA for seng, billige bokhyller eller andre småmøbler, kjøkkenstæsj, kopper og kar, glass og slikt, og Fretex for andre møbler og nips.

Skrevet

Kjøp litt og litt etter hvert som du ser hva du mangler. Det er lett å overdrive når du leser hva andre skriver hva du trenger.

Du har jo bodd på hybel, så du vet jo hva du synes er viktig å ha i eget hjem, og hvilke ting alle skaffer seg, men som aldri blir brukt (brødbakemaskin, f.eks.....)

• Liker 1
Skrevet

Jysk har faktisk gode og rimelige senger.

Skrevet

Nå er det jo straks loppemarkedsesong også, så da kan du få kjøpt mye billig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...