AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 Hva bør jeg prioritere? Flyttet hjem etter studier og har ca ingenting av ting til hjem. Fikk plutselig leie den perfekte leiligheten så kan ikke vente og spare mer. Får sikkert lånt en seng av familie og muligens en sofa men ellers må jeg begynne fra scratch. Hvordan ville deres prioterte rekkefølge sett ut og har dere tips til billige butikker? Anonymous poster hash: d379e...2cc
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Prøv på lokale kjøp og salg grupper på Facebook. Mye kan fås tak i til en billig penge i en slik oppstartsfase! Lykke til! Anonymous poster hash: cb6d1...caf 3
Cowboy Lotte Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Det finnes svært mye ting som gis bort på finn.no... Og noen butikker har åpne containere med mye godt brukelig mat, henter der svært ofte når jeg har dårlig råd.
hjertesukka Skrevet 17. mars 2015 #4 Skrevet 17. mars 2015 Selv har jeg fått tak i flere nye, ubrukte ting til halv pris på Finn. Der er også mye ok saker som gis bort.
Sola de Skrevet 17. mars 2015 #5 Skrevet 17. mars 2015 Finn.no, Ikea, Jysk, Nille, Europris, brukthandel, Fretex,Til salgs og gis bort grupper på facebook. Seng Klesskap Nattbord Kjøleskap Komfyr Vaskemaskin Kjøkkenbord Stoler Sofa Salongbord Bokhylle Skittentøyskurv Tørkestativ Håndklær og vaskekluter Toalettbørste Vaskebøtte, mopp. Støvsuger Lamper Gardiner Dyner, puter, sengetøy Kopper, fat, bestikk, glass, kasseroller, redskaper Skohylle, knaggrekke 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #6 Skrevet 18. mars 2015 Ildfast form Gryte Stekepanne Tallerkner Bestikk Glass Krus Øse, stekespade, tresleiv, visp Bolle Batterier Lommelykt Hammer Spiker (til å henge opp bilder) Gardiner Møbelknotter Vaskemidler, kluter, oppvaskkost, bøtte, dobørste Søppelposer Toalettpapir Klesklyper Tørkestativ StøvsugerAnonymous poster hash: 931bf...dc1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #7 Skrevet 18. mars 2015 Hva bør jeg prioritere? Flyttet hjem etter studier og har ca ingenting av ting til hjem. Fikk plutselig leie den perfekte leiligheten så kan ikke vente og spare mer. Får sikkert lånt en seng av familie og muligens en sofa men ellers må jeg begynne fra scratch. Hvordan ville deres prioterte rekkefølge sett ut og har dere tips til billige butikker? Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: d379e7e40b882c79c341940495d0d2cc"] d379e...2cc [/ i] Av egen erfaring: du kjøper etterhvert som du får penger og er desperat etter å få nettopp den eller de tingene i hus. Bruk og gis bort sider på nettet. Anonymous poster hash: e8cc5...529 2
Amarone Skrevet 18. mars 2015 #8 Skrevet 18. mars 2015 Om du har seng og sofa ville jeg prioritert: - Lamper - salongbord - bokhyller - stol - klesskap (evt tøygarderobe fra IKEA om det kniper) Kjøkkenting og sånn har du kanskje? Hvis ikke ville jeg kjøpt en startpakke fra IKEA om du ikke kan få ting hjemmefra. Men legg inn søk på torget på finn, og vær rask om du finner noe du liker! Husk at mange selgere er ute etter å bli kvitt tingene fort, så vær rede til å hente samme dag. :-)
Puny Skrevet 18. mars 2015 #9 Skrevet 18. mars 2015 Du finner vel ganske fort ut hva du trenger mest når du først er flyttet inn? Ville heller handlet ordentlige ting på Finn fremfor IKEA, hvis du har mulighet...
Emas Skrevet 18. mars 2015 #10 Skrevet 18. mars 2015 Er det i nærheten av Bergen? Eg har masse ting som skal vekk, har ikkje fått lagt det ut på finn enda! Ellers ville eg ha tatt en tur på gjenbruksbutikk, nille og europris Rema også har en del billig husholdningsting
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #11 Skrevet 18. mars 2015 Du finner vel ganske fort ut hva du trenger mest når du først er flyttet inn? Ville heller handlet ordentlige ting på Finn fremfor IKEA, hvis du har mulighet... Øøhh, de har da ordentlige ting på ikea også... Anonymous poster hash: b0174...b2f 3
Puny Skrevet 18. mars 2015 #12 Skrevet 18. mars 2015 Øøhh, de har da ordentlige ting på ikea også...Anonymous poster hash: b0174...b2f ja de har noen ordentlige ting, mne de har mye ræl også...
Minya Skrevet 18. mars 2015 #13 Skrevet 18. mars 2015 Gratis-gi-bort-ting på finn.no, IKEA for seng, billige bokhyller eller andre småmøbler, kjøkkenstæsj, kopper og kar, glass og slikt, og Fretex for andre møbler og nips.
Jade Skrevet 18. mars 2015 #14 Skrevet 18. mars 2015 Kjøp litt og litt etter hvert som du ser hva du mangler. Det er lett å overdrive når du leser hva andre skriver hva du trenger. Du har jo bodd på hybel, så du vet jo hva du synes er viktig å ha i eget hjem, og hvilke ting alle skaffer seg, men som aldri blir brukt (brødbakemaskin, f.eks.....) 1
Green Lady Skrevet 25. mars 2015 #16 Skrevet 25. mars 2015 Nå er det jo straks loppemarkedsesong også, så da kan du få kjøpt mye billig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå