Gjest Horatio Hornblower Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 (endret) 2222 Endret 18. mars 2015 av Horatio Hornblower
Gjest Uhumskheter Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 (endret) Det siste jeg ville sett, som i ikke ville sett i det hele tatt? Eller som i hvem jeg vil se? Endret 17. mars 2015 av Uhumskheter
Cowboy Lotte Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 (endret) Hadde ønsket å sett barna mine for en siste gang... uff, hadde vært så trist, kjente det kom en tåre... Endret 17. mars 2015 av Cowboy Lotte
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 17. mars 2015 #4 Skrevet 17. mars 2015 Det siste jeg ville sett, som i ikke ville sett i det hele tatt? Eller som i hvem jeg vil se? Som du vil se trodde det var forstålig ut i fra det jeg skrev. Men kanskje jeg tok feil
Gjest Uhumskheter Skrevet 17. mars 2015 #5 Skrevet 17. mars 2015 Som du vil se trodde det var forstålig ut i fra det jeg skrev. Men kanskje jeg tok feil Nei det du skrev har jo tre helt forskjellige betydninger. Den siste jeg ville sett er hunden min, den siste jeg ville sett er nok hunden min, og den siste jeg ville sett er nok Gadaffi, han var ikke mye pen.
Gjest Skrevet 17. mars 2015 #6 Skrevet 17. mars 2015 (endret) De siste jeg ville se, og som jeg husker å ha sett, er foreldrene og søsteren min, men nå har jo jeg vært i nettopp den situasjonen Det som plager meg nå, 17-18 år senere, er at de sikkert har endret seg mye siden jeg sist så de. Jeg skulle så gjerne ha fått "oppdatert" det siste bildet jeg har av de *illusjon*Edit: Bare fortsett diskusjonen - det er ikke et "tabu-tema" selv om jeg har vært i situasjonen selv Endret 18. mars 2015 av Erica
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #7 Skrevet 18. mars 2015 Jeg ville sett mannen min og barna mine. Anonymous poster hash: 1c8cc...f1f
Gothminister Skrevet 18. mars 2015 #8 Skrevet 18. mars 2015 Hvem sitt ansikt er det siste du ville ha sett før du mistet synet ? Må det være ansikt?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #9 Skrevet 18. mars 2015 De siste jeg ville se, og som jeg husker å ha sett, er foreldrene og søsteren min, men nå har jo jeg vært i nettopp den situasjonen Det som plager meg nå, 17-18 år senere, er at de sikkert har endret seg mye siden jeg sist så de. Jeg skulle så gjerne ha fått "oppdatert" det siste bildet jeg har av de *illusjon*Edit: Bare fortsett diskusjonen - det er ikke et "tabu-tema" selv om jeg har vært i situasjonen selv Er du blind? Men hvordan kan du da lese og skrive det som står her? Anonymous poster hash: 8a89b...a2e
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #10 Skrevet 18. mars 2015 TS: Vist du hadde?? HVIS heter det! Det lærte du i 2 klasse på barneskolen. Skjerings Anonymous poster hash: 3595f...b8d
Gjest Skrevet 18. mars 2015 #11 Skrevet 18. mars 2015 Er du blind? Men hvordan kan du da lese og skrive det som står her? Anonymous poster hash: 8a89b...a2e (Jeg begynner å bli lei av å gjenta meg selv, men for folkeopplysningens skyld - og beklager off topic)Jeg har et program som forteller med kunstig stemme hva som står på skjermen i tillegg til at jeg kan lese en linje av skjermen i punktskrift som kobles til PC-en.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #12 Skrevet 18. mars 2015 (Jeg begynner å bli lei av å gjenta meg selv, men for folkeopplysningens skyld - og beklager off topic)Jeg har et program som forteller med kunstig stemme hva som står på skjermen i tillegg til at jeg kan lese en linje av skjermen i punktskrift som kobles til PC-en. (Du skjønner, vi følger ikke deg of alt du skriver her på forumet. Siden du stadig snakker om at du er blind så må du forvente at du stadig for spørsmål om det. Når du ikke snakker om at du er blind så er det heller i gen som spør deg.)Anonymous poster hash: 94e1a...697 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå