Gå til innhold

Er det galt å være venn med en mann som "is seeing someone"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble kjent med en på OKCupid som virket helt grei, kjemien var tilstede nok til at vi ikke hadde problemer med å snakke sammen, men han står altså oppført som "seeing someone". Han var der inne for å få nye venner, jeg og for øvrig. Han er 52 år og jeg er en del yngre enn ham så det er ikke for noe mer der. Jeg har møtt ham én gang og vi satt bare på en kafé og snakket.

Det jeg lurer på - er dette på noen måte galt? :sjenert:

Anonymous poster hash: 94559...d7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke OKcupid en side for å finne en partner? Eller er det åpent for alle mulige forhold siden man kan sette "is seeing someone" ? Er ikke det ment mer for de som har truffet noen men ikke enda er i ett forhold. For å på en måte vise at de er opptatt?

Og hvor mye eldre enn deg er han og hva vil ha med deg?

Gjest Frank Slade
Skrevet

Etter overskriften å dømme spør du om det er greit å være venn med en mann?

I så fall kan jeg ikke se hvorfor det skulle være et problem.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Om det er greit å friend-zone en mann ? - skjer jo hele tiden, rart spørsmål.

Anonymous poster hash: 03e23...cdd
AnonymBruker
Skrevet

Det er klart det er greit å være venn med en person som er i et forhold/dater. Ulempen er bare at om du ikke kjenner ham så godt, så er det vanskelig å vite om han er åpen om deg til kvinnen (går jeg ut fra?) han dater. For hvis han treffer deg og holder det skjult for henne, så kan det skape trøbbel selv om det ikke skjer noe mellom dere. Men det er strengt tatt ikke ditt problem - så lenge du vet at det ikke er noe flørting på gang mellom dere, kun vennskap, så gjør du ingenting galt.

Anonymous poster hash: 1849d...82d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...