minister-mio Skrevet 21. mars 2015 Forfatter #21 Del Skrevet 21. mars 2015 Med godt over 4000 innlegg har du jo skapt deg en profil. Hadde du vært søt, hadde ikke all verdens tøffe image hjulpet. Jeg liker at noen kan se uskyldige ut, og være (kanskje uventet) skarpe i kanten, men det er nå min smak. En annen ting, når du lager en tråd der du spør: Bør jeg få meg.. osv., så får det meg til å undres - hm.. hvor bad-ass er du egentlig Uansett, ha en flott aften videre Jeg er egentlig ekstremt bad-ass. Ha en flott aften du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 21. mars 2015 #22 Del Skrevet 21. mars 2015 DårligRompe Blir ikke mer badass enn det. MorningUrine som en god nummer to (eller en, på en måte) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. mars 2015 #23 Del Skrevet 21. mars 2015 DårligRompe Blir ikke mer badass enn det. MorningUrine som en god nummer to (eller en, på en måte) Jo, rompesnerk er verre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 21. mars 2015 #24 Del Skrevet 21. mars 2015 Jo, rompesnerk er verre. Nææheeei, DårligRompe betyr jo BadAss. Det eneste som er mer bad-ass enn DårligRompe, er BadAss. Men det er jo allerede tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. mars 2015 #25 Del Skrevet 21. mars 2015 Nææheeei, DårligRompe betyr jo BadAss. Det eneste som er mer bad-ass enn DårligRompe, er BadAss. Men det er jo allerede tatt! Ja, men det er litt kjipt. It goes not duck. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 21. mars 2015 #26 Del Skrevet 21. mars 2015 Ja, men det er litt kjipt. It goes not duck. Åjo, it goes well, Maxwell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. mars 2015 #27 Del Skrevet 21. mars 2015 Pfft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 21. mars 2015 #28 Del Skrevet 21. mars 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruce Wayne Skrevet 21. mars 2015 #29 Del Skrevet 21. mars 2015 En bruker her inne kommenterte at en som kaller seg Mini-mio må ta seg mer nær av ting enn andre. Jeg tar meg lite nær, men er enig at nicket ikke er spes tøft. Harley Quinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 21. mars 2015 #30 Del Skrevet 21. mars 2015 Jeg liker mini-mio, og den kommentaren du fikk høres ut som om noen er sjalu på nicket ditt. Ellers kan du jo ta ibruk minibølle-mio? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 21. mars 2015 Forfatter #31 Del Skrevet 21. mars 2015 Jeg liker mini-mio, og den kommentaren du fikk høres ut som om noen er sjalu på nicket ditt. Ellers kan du jo ta ibruk minibølle-mio? takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #32 Del Skrevet 3. april 2015 Ja Anonymous poster hash: 0fc3f...9f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå