minister-mio Skrevet 17. mars 2015 #1 Del Skrevet 17. mars 2015 En bruker her inne kommenterte at en som kaller seg Mini-mio må ta seg mer nær av ting enn andre. Jeg tar meg lite nær, men er enig at nicket ikke er spes tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 17. mars 2015 #2 Del Skrevet 17. mars 2015 CrazyBiatchMio MegaMio MioGigant HouseWreckaMio Mio(bare)minMio Nei, du bør ikke skifte nick 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 17. mars 2015 #3 Del Skrevet 17. mars 2015 WubMioWub <- we got an internet bad-ass on our hands boiz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 18. mars 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 18. mars 2015 Ekstremt gode forslag. Mange takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 21. mars 2015 #5 Del Skrevet 21. mars 2015 CrazyBiatchMio MegaMio MioGigant HouseWreckaMio Mio(bare)minMio Nei, du bør ikke skifte nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 21. mars 2015 #6 Del Skrevet 21. mars 2015 En bruker her inne kommenterte at en som kaller seg Mini-mio må ta seg mer nær av ting enn andre. Jaså? Brukerens tolkning og slutning står den brukeren selv for Jeg liker nicket ditt. Hvorfor skal alt være så tøft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 21. mars 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 21. mars 2015 Jaså? Brukerens tolkning og slutning står den brukeren selv for Jeg liker nicket ditt. Hvorfor skal alt være så tøft? Fordi tøft er tøft Og jeg vil ikke fremstå som søt, da jeg ikke er søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. mars 2015 #8 Del Skrevet 21. mars 2015 Fordi tøft er tøft Og jeg vil ikke fremstå som søt, da jeg ikke er søt Da burde du i så fall starte med å bytte avatar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 21. mars 2015 Forfatter #9 Del Skrevet 21. mars 2015 Da burde du i så fall starte med å bytte avatar. Ja, jeg gjorde jo det. Og det ble jo nedstemt som bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. mars 2015 #10 Del Skrevet 21. mars 2015 Du må ikke la deg diktere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 21. mars 2015 Forfatter #11 Del Skrevet 21. mars 2015 Du må ikke la deg diktere. Neida, men jeg ble forsikret om at avataren ikke stod i veien for mitt generelle bad-ass image, og trodde på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fotballen Skrevet 21. mars 2015 #12 Del Skrevet 21. mars 2015 (endret) TroubleChick LilDevel BadAss hOrNyDeViL Crazy_Girl Muwahahahaha Endret 21. mars 2015 av iBiteU;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. mars 2015 #13 Del Skrevet 21. mars 2015 Neida, men jeg ble forsikret om at avataren ikke stod i veien for mitt generelle bad-ass image, og trodde på det Akk, så naiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 21. mars 2015 #14 Del Skrevet 21. mars 2015 TroubleChick LilDevel BadAss hOrNydeViL Crazy_Girl Muwahahahaha Badassnavn ble det bedt om, ikke white trash. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 21. mars 2015 Forfatter #15 Del Skrevet 21. mars 2015 Akk, så naiv. Badassnavn ble det bedt om, ikke white trash. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas_B Skrevet 21. mars 2015 #16 Del Skrevet 21. mars 2015 ghettomio? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fotballen Skrevet 21. mars 2015 #17 Del Skrevet 21. mars 2015 Badassnavn ble det bedt om, ikke white trash. D er da badassnavn Hva er white trash? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #18 Del Skrevet 21. mars 2015 Denne teddybjørnen passer deg kanskje bedre som avatar? Anonymous poster hash: 199c1...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 21. mars 2015 #19 Del Skrevet 21. mars 2015 Fordi tøft er tøft Og jeg vil ikke fremstå som søt, da jeg ikke er søt Med godt over 4000 innlegg har du jo skapt deg en profil. Hadde du vært søt, hadde ikke all verdens tøffe image hjulpet. Jeg liker at noen kan se uskyldige ut, og være (kanskje uventet) skarpe i kanten, men det er nå min smak. En annen ting, når du lager en tråd der du spør: Bør jeg få meg.. osv., så får det meg til å undres - hm.. hvor bad-ass er du egentlig Uansett, ha en flott aften videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fotballen Skrevet 21. mars 2015 #20 Del Skrevet 21. mars 2015 Hva med JegErBedreEnnDegSucka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå