AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 Jeg trenger noen gode tips her! Jeg startet med vektnedgang i januar.. Jeg gikk ned 2kg den første uken og etter det stoppet det så og si helt opp. Eller jeg har gått ned 2kg til, men det er vel på 6 uker. Jeg spiser sunt og lite, og jeg trener minimum 4 ganger i uka. Det er så forferdelig frustrerende at jeg ikke ser noen særlige endringer og jeg får bare lyst til å gi opp. Jeg tror egentlig problemet er at jeg spiser litt for lite, men jeg er så redd for å putte i meg for mye også.. Er det noen som har noen tips til hva som virkelig funker? Hva man kan spise for å gå ned 0.5-1kg i uka? Anonymous poster hash: f303f...487
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Kutt ut fint mel, begrens brød, pasta, ris og potetinntak. Spis rent kjøtt og grønnsaker til middag. Omelett er fin frokost, holder seg mett lenge. Spis frukt/knaskegrønnsaker mellom frokost og lunsj. Små måltider ofte. Lag deg en sunn smoothie mellom lunsj og middag. Drikk mye vann. Appelsin eller annen søt frukt på kvelden for å dempe eventuelt søtsug. Kveldsmat. Anonymous poster hash: a8434...6ce
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Det som virkelig fungerer er å telle kalorier. I hvertfall i en periode. Du kan spise alt du vil, i begrensede mengder. Du må ha kaloriunderskudd for å gå ned i vekt.Anonymous poster hash: d9906...d4e
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #4 Skrevet 17. mars 2015 Jeg foretrekker færre og større måltider. Da kan jeg spise meg mett istedenfor bare å lure magen med små måltider.Anonymous poster hash: d9906...d4e 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #5 Skrevet 17. mars 2015 Hva spiser du i løpet av en typisk dag? Anonymous poster hash: 44b13...ad1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå