Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I dag var jeg litt i mine egne tanker på butikken tror jeg. Skulle kjøpe en strømpebukse, av typen pierre robert, og nå oppdaget jeg at jeg har kjøpt str 44-48, ikke 36-40.. Lurer derfor på om jeg kan gå tilbake på Meny og få byttet den til riktig størrelse? Er jo ikke krise, men den kosta 100 kroner, og jeg får jo ikke brukt den til noe.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

I dag var jeg litt i mine egne tanker på butikken tror jeg. Skulle kjøpe en strømpebukse, av typen pierre robert, og nå oppdaget jeg at jeg har kjøpt str 44-48, ikke 36-40.. Lurer derfor på om jeg kan gå tilbake på Meny og få byttet den til riktig størrelse? Er jo ikke krise, men den kosta 100 kroner, og jeg får jo ikke brukt den til noe.

Hva med å spørre på Meny og ikke her...?

Anonymous poster hash: 4a6d4...808

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene, ta en telefon til Meny og hør om det går greit å bytte. Tlf.nr. er sannsynligvis på nettet.

Anonymous poster hash: bfb30...697
Skrevet

Det er opp til butikken å bestemme, men hvis pakningen er ubrutt og like fin, vil jeg tro det ikke er noe problem.

AnonymBruker
Skrevet

Salgsvarer er vanskelig å bytte, ordinære varer mindre vanskelig særlig dersom du har kvitteringen med deg.

Var en her som fikk byttet en P R sports bh, på matbutikk, for x antall uker siden.

Anonymous poster hash: 08bfc...718

Skrevet

Haha uff, fra bare overskriften så jeg for meg et scenario der man desperat må ha ny strømpebukse fort og skifter i butikken, foran reolen der de henger :P

Jeg tror ikke det skal være noe problem å bytte så lenge den ikke er åpnet :)

• Liker 5
Gjest crazycatlady
Skrevet

Det går nok helt fint så lenge den ikke er åpnet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...