Gå til innhold

Hva synes du om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig fin, men synes man virkelig må ha en flat mage og fine ben og knær for slike kjoler. Da passer det flott :) Kvaliteten er grei synes jeg, ikke alltid på toppen derimot. Uansett, enten en veldig kort kjole, ELLER utrigning, begge deler blir for mye synes jeg.

Anonymous poster hash: 1edee...1d9
Skrevet

Likte ikke. Følte den ble litt mye, av en eller annen grunn

Skrevet

Flott kjole

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang er du? Hvis du er lav kan den fort bli drøy over brystpartiet.

Anonymous poster hash: a5dc1...4ec

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang er du? Hvis du er lav kan den fort bli drøy over brystpartiet.

Anonymous poster hash: a5dc1...4ec

Oops, det tenkte jeg ikke på. Er 164, så er ikke så veldig høy akkurat, men håper det går fint. Kjøpte den hvertfall, så er veldig spent på hvordan den sitter på og om det blir for mye med utsmykningen.

Anonymous poster hash: b5b44...044

Skrevet

Jeg synes overdelen var veldig fin, hadde den vært litt lengre og uten blonder i bunnen kunne jeg gått med den selv :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hmm, underkjole/smykke-hybrid. Ikke min stil, men kan sikkert brukes av riktig person til riktig anledning :)

Anonymous poster hash: 1dacb...9f8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det ikke vert for det smykkegreiene hadde jeg trodd det var en neglisje.

Anonymous poster hash: f75b5...7b9

• Liker 1
Skrevet

Synes den var litt for mye med så mange detaljer både foran og bak og blonde. Den var også litt i korteste laget synes jeg.

• Liker 2
Gjest gjestvest
Skrevet

For mange detaljer for min del. Den har detaljer både over og under: Da blir det for mye. Du må videre huske på at hun er slank og høy. Husk neste gang: Når du er kort må du passe på å ikke kjøpe plagg som går helt opp til halsen. Da kan du risikere å se veldig pakket-inn ut ( kvalt ) når du ikke har den høye halsen. Du vil fort se enda kortere ut. Vis mye hals som mulig: da forlenger du din høyde.

Skrevet

Den så svært billig ut...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes den ser svært enkel ut jeg, bortsett fra det i halsen. Det er da ikke andre detaljer her enn utsmykningen og knappen bak? Ser modellen er 168, 4 cm høyere enn meg, så håper det går bra :)

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, nå ble jeg usikker her, men får hvertfall se hvordan den ser ut først! :)

Skrevet

Jeg liker generelt ikke slike "smykker" som henger fast i klær. Gir 16-åring i Tyrkia/Magaluf-vibber.

• Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Syns den var fin! Syns ikke den var så kort som mange skal ha det til heller.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser den ut som en hvilken som helst rælkjole fra Nelly i billig polyesterstoff. Ser ut som noe deltagerne i Paradise hotel eller Charterfeber ville brukt. Hadde styrt unna om jeg var deg.

Anonymous poster hash: 10f98...ec0
  • Liker 3
Skrevet

Kjempefin synes jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...