Gå til innhold

Reeboth

Anbefalte innlegg

Gjest Ketchupjenta
Skrevet (endret)

Jeg så akkurat ''Fat, sick and nearly dead'' på netflix der to overvektige menn gikk på juicefaste og ble skikkelig energiske og gikk ned mange kilo på 1-2 måneder.
Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg en juicemaskin og faste i 10 dager.

Noen som har vært borti det og gått ned og følt seg energisk? :)

(Ingen stygge kommentarer, takk)

Endret av Ketchupjenta
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke gjør det. Det er bare tull. Du kommer til å bli skikkelig elendig av matmangel, næringsmangel og blodsukkersvingninger av juicen uten fiber, fett eller protein. Mye bedre å bare spise sunn mat og alt det av matvarene som er ment å spises.

Endret av Pringle
  • Liker 1
Gjest Ketchupjenta
Skrevet

Ikke gjør det. Det er bare tull. Du kommer til å bli skikkelig elendig av matmangel, næringsmangel og blodsukkersvingninger av juicen uten fiber, fett eller protein. Mye bedre å bare spise sunn mat og alt det av matvarene som er ment å spises.

På filmen går de på regelmessige legesjekker og passer på. Det er bare i 10-15 dager da, og det viser helsegevinster utifra dokumentaren.

Skrevet

Blir det ikke fryktelig mye sukker? Om du bare skal drikke jus?

AnonymBruker
Skrevet

På filmen går de på regelmessige legesjekker og passer på. Det er bare i 10-15 dager da, og det viser helsegevinster utifra dokumentaren.

Det finnes vel mye dokumentasjon på at faste kan ha helsemessige gevinster, men 14 dager er lenge så du bør nok vurdere legesjekk selv.

Anonymous poster hash: 832b4...8f3

Gjest Ketchupjenta
Skrevet

Blir det ikke fryktelig mye sukker? Om du bare skal drikke jus?

Med juicemaskin da. Juice fra grønnsaker og frukt;)

Gjest Ketchupjenta
Skrevet

Det finnes vel mye dokumentasjon på at faste kan ha helsemessige gevinster, men 14 dager er lenge så du bør nok vurdere legesjekk selv.

Anonymous poster hash: 832b4...8f3

Ja, jeg tror jeg bare skal go for it. Ville bare se om noen andre hadde prøvd, men ser ikke slik ut :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...