AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 Jeg har vært bestevenn med en fyr som heter "lars" i 10 år, og den gang vi møttes var jeg i et forhold, og når det ble slutt mellom meg og exen fant han seg dame. Han er 25, og jeg er 24 og vi har samme vennegjeng, hobbyer, humor, skolegang, musikksmak, familie, klessmak og generelt alt er likt mellom oss. Vi kjenner hverandre veldig godt da jeg har jobbet for stefaren hans, og bodd hjemme til han når exen dro. Han kjenner også familien min samt har jobbet for faren min. Jeg kjenner dama hans, og jeg var før veldig god venn med dama men kuttet kontakten med hun da jeg og han begynte å styre. Vi er så å si allerede i familie med hverandre. Vi begynte først å føle noe for hverandre når vi i hele 1 år studerte sammen samt hjalp hverandre gjennom et vanskelig studieløp, noe som følgte med sene kvelden på biblioteket og leksedager. Det var først da vi begynte å bli mer en venner. Vi begynte å betro oss til hverandre om alt, og til slutt ble vi som kjærester da alle rundt oss trodde vi var sammen, men det var vi ikke offisielt. Han hadde dame, og etter en stund lagde han unnskyldninger for å møte meg da han ble emosjonelt utro å møtte meg i byen for å "lese". Plutselig dro vi på en fest og vi klarte ikke lengre å holde oss unna hverandre og derfor hadde vi sex. Dette fortsatte i ettertid da vi møttes i byen på hotell, dro på hytten, gjemte oss hjemme til meg og hadde vårt hemmelige forhold. Men så dro jeg til utlandet å studerte i 1 år, og når jeg kom tilbake var han den første jeg møtte igjen. Det var aldri meningen at vi skulle bli mer en venner, ihvertfall ikke mens han var i et forhold. Når jeg kom hjem begynte vi selvfølgelig å møte hverandre i smug igjen, og det tok ikke lang tid før han var i to forhold. Jeg hadde forferdelig dårlig samvittighet da jeg tenker over hva jeg hadde gjort mot damen hans, og jeg hater virkelig følelsen av å ha vært utro. Og han hadde også dårlig samvittighet og det hele endte med at jeg kom hjem til han for å ønske han lykke til på ferie, og alt endte med at vi hadde sex i sengen hans og dama. Og etter dette følte jeg meg forferdelig skitten, og jeg valgte å kutte kontakten. Men vi klarte aldri å holde oss unna hverandre så det hele endte med at jeg knakk sammen og forklarte han at jeg hadde følelser for han, og at han derfor måtte velge. Han sa det var komplisert, og at han aldri hadde tenkt å såre meg og at han var veldig glad i meg. Men han viste ikke hva eller hvordan han skulle fortelle alt til dama, så vi valgte å kutte all kontakt. Nå har det gått 6 måneder og vi møttes igjen på fest i helgen. I starten av festen klarte vi ikke å se på hverandre en gang, og jeg gikk rundt å var noe sint på han. Plutselig kom han etter meg å ville prate, og vi begynte å mimre om alt, samt se tilbake på oss. Jeg ble tatt av vinden igjen, og vi gikk inn på rommet for å snakke samt kysse men jeg var alt for full å jeg orket ikke å være utro med han igjen. Når jeg våknet neste morgen lå han fortsatt på rommet å sov, og jeg valgte å gå inn å snakke med han. Vi snakket om alt, og både han og jeg snakket om hvor mye vi hadde savnet hverandre og hvor glade vi er i hverandre og vi hadde sex. Etter vi hadde sex oppførte vi oss begge som to 14-åringer, og jeg og han gikk hånd i hånd resten av dagen før han dro hjem til dama. Nå er jeg like forvirret som før, men jeg prøver å tvinge meg selv til å tenke at vi ikke skal starte på igjen, men vi klarer jo aldri å gi slipp på hverandre. Vi har samme venner, og alt for mye tilfelles og hver gang vi møtes blir det oss. Våre venner har igjen skjønt hva vi driver med, og derfor lurer de på når han skal slå opp med henne fordi alle mener at han egentlig vil være i forhold med meg. Kan noen hjelpe meg å sortere noen følelser nå? Får jeg skjønner ikke helt hva jeg driver med, og disse følelsene mellom oss er så sterke, så sterke at jeg ikke lenger vet hva jeg skal gjøre. Tror dere han fortsatt har følelser for meg? Det som også er trist er at jeg driver på med en annen fyr nå, og jeg har ikke klart å se han i øyene etter jeg møtte Lars igjen samt hadde sex med han, og derfor skal jeg fortelle han om dette i morgen. Vi har nå hatt dette "forholdet" i 2 år! Anonymous poster hash: b26c2...5e1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Ts her. Håper noen gidder å lese alt, og ja jeg har dårlig samvittighet. Håper ikke alle dømmer meg, da jeg selv er 100% klar over hva vi har drevet med/driver med. Anonymous poster hash: b26c2...5e1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 Få et ordentlig svar av han om han vil ha deg (hvis det er sånn at du vil ha han). Si at dere sårer andre sånn som dere holder på, og at dere må bestemme dere nå for hva dere skal gjøre. Hvis han velger dama så må du prøve å holde deg unna og komme deg videre. Anonymous poster hash: e8a73...84b 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #4 Skrevet 18. mars 2015 Få et ordentlig svar av han om han vil ha deg (hvis det er sånn at du vil ha han). Si at dere sårer andre sånn som dere holder på, og at dere må bestemme dere nå for hva dere skal gjøre. Hvis han velger dama så må du prøve å holde deg unna og komme deg videre. Anonymous poster hash: e8a73...84b Jeg må nok snakke med han. Bruker han meg tror dere, eller tror dere han har noen følelser? ts Anonymous poster hash: b26c2...5e1
Polly Ester Skrevet 18. mars 2015 #5 Skrevet 18. mars 2015 Hvis han har samme følelser for deg så skjønner jeg virkelig ikke hva han gjør sammen med den andre dama? Vil ikke såre henne? Virkelig? Hadde han hatt følelser for deg så hadde han slått opp. Jeg tror han bruker deg for sex og spiller på både dine og damas følelser.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #6 Skrevet 22. mars 2015 Hvis han har samme følelser for deg så skjønner jeg virkelig ikke hva han gjør sammen med den andre dama? Vil ikke såre henne? Virkelig? Hadde han hatt følelser for deg så hadde han slått opp. Jeg tror han bruker deg for sex og spiller på både dine og damas følelser. Vi har en lang historie, og vi er identisk. Vi er kanskje ikke bra for hverandre i det lange løp men ja vi har begge hatt følelser for hverandre. Nei, jeg reagerer selv på at han fortsatt er sammen med henne og bor med henne, men igjen så klarer vi å rote oss bort i hverandre, og jeg står alltid like såret igjen på sidelinjen med verdens verste samvittighet og følelsen av å være ei hore. Jeg tror også selv at han hadde slått opp med dama om han hadde hatt følelser for meg, men denne mannen er skremmende feig og redd for konflikter. Han er egentlig veldig usikker og sjenert som mann, og dama er helt motsatt samt veldig ustabil så hun hadde sikkert truet han med det ene og det andre og alt annet om han hadde dratt fra henne pga meg. Mange ganger tar jeg meg selv i å være veldig sint på han, fordi jeg føler meg brukt og kastet flere ganger. Dessverre så klarer jeg ikke å bare være venn med han, og vi prøver begge å holde oss unna hverandre men det går ikke alltid. Jeg er redd for at dette skal fortsette for alltid, og at jeg bare har vært et knull for han og aldri noe mer men det tviler jeg på. Vi har vært bestevenner i alle år, og hans beste venner har fortalt meg at han har snakket om sine følelser til meg mens han enda var sammen med dama. Ja, jeg skjønner meg virkelig ikke på han. Når han var ute i helgen så skulle egentlig jeg og han møtes med hele vennegjengen, men det skjedde ikke. Så om han hadde hatt lyst til å se meg igjen så hadde han garantert dratt byen rundt for å bare møte meg, så jeg er redd for at han utnytter meg. Anonymous poster hash: b26c2...5e1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #7 Skrevet 22. mars 2015 Ts her igjen. Viktig å ta med at vi ikke har pratet med hverandre på 1 uke. Anonymous poster hash: b26c2...5e1
Polly Ester Skrevet 23. mars 2015 #8 Skrevet 23. mars 2015 En annen tanke er jo også at ofte (ikke alltid) så er det sånn at det som starter i utroskap også ender i utroskap... (Jeg tror ikke noe på at "en gang utro, alltid utro", men jeg vet ikke om jeg hadde klart å stole på en mann som hadde vært utro med meg så lenge... )
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #9 Skrevet 23. mars 2015 En annen tanke er jo også at ofte (ikke alltid) så er det sånn at det som starter i utroskap også ender i utroskap... (Jeg tror ikke noe på at "en gang utro, alltid utro", men jeg vet ikke om jeg hadde klart å stole på en mann som hadde vært utro med meg så lenge... ) Hm, det er sant. Mulig jeg bare må gi opp denne mannen samt la han gå. Tror kanskje alt mellom oss er ødelagt! Anonymous poster hash: b26c2...5e1
peppermyntete Skrevet 23. mars 2015 #10 Skrevet 23. mars 2015 Jeg tenker at hvis det var deg han ville ha hadde han slått opp med den stakkars dama si for lenge siden. Ja, jeg tror han bruker deg. Han får jo i pose og sekk her, og jeg tviler på at samvittigheten tynger han så fryktelig når dette bare fortsetter.
Polly Ester Skrevet 23. mars 2015 #11 Skrevet 23. mars 2015 Hm, det er sant. Mulig jeg bare må gi opp denne mannen samt la han gå. Tror kanskje alt mellom oss er ødelagt! Anonymous poster hash: b26c2...5e1 Det høres ut som det er det beste. :D Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå