Gå til innhold

Brudebutikker i Danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har web-adesser til brudebutikker i Danmark (sverige, England ol går bra det og)?

Leiter etter den perfekte kjolen, og håpet at noen av dem kanskje sendte meg en katalog hvis jeg ba pent. Dessverre er jeg ikke noen reser til å leite meg fram på nettet :oops:

Hvis noen har erfaring med noen av de utenlandske butikkene (både positive og negative) vil jeg gjerne høre om det og!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var i danmark nå, og jeg skal seriøst vurdere¨å kjøpe kjole der, de var jo veldig mye billigere enn her i Norge.

Halve prisen, og de var skikkelig flotte. I tillegg var det salg, så da var det halve prisen igjen, det var helt vanvittig. Det var ordentlige kjoler. Husker desverre ikke hva butikken heter, skal høre med de eg reiste med

Skrevet

Lilly kjøpte jeg sko og slør - er kjempefornøyd! De har flotte kjoler også, med butikker både i Danmark og Sverige.

Skrevet

Anbefaler disse på det sterkeste!

Hadde mye kontakt med de for å kjøpe kjole (vant til slutt kjole her på KG! :-) ).

Sendte mail til flere forretninger i Danmark (søk f.eks på brudekjoler via www.sol.dk), men disse gav meg best pris på en utvalgt jeg hadde funnet i Norge. Den kostet 12 500,- i Norge, og 6 500,- her.

Husk også at alt av tilbehør også er mye billigere i Danmark.

De har også mange norske kunder som du kan se via nettsiden, og mange kjente merker.

Gi meg et lite hint om du finner noe her, jeg får prosenter :wink:

Ligger i København, 15 min med tog fra sentrum.

http://www.houseofbrides.dk/

Skrevet

www.lecomte.dk

Jeg har vært der flere ganger og fått knallbra service.

Skrevet

LILLY var det.. husker det nå. Denne butikken låg i Aarhus.

Skrevet

www.brud.dk

De er veldig behjelpelige med å finne kjole og sende den til deg. Hvis du finner en i Norge er det bare å sende ned modell, str. osv så finner de den og sender den hvis de fører det merke. I tillegg trekker de fra den danske momsen som er 25%... Du må antagelig betale den norske da...

Skrevet

Takk for svar!!

HAr allerede bestillt katalog fra Houseofbrides, og venter spent!

De hadde mange og fine kjoler!

Tar gjerne i mot flere tips da, kanb vel ikke få for mange kataloger, kan man vel? :-)

Er det forresten noen som kjenner til en butikk som selger Cosmobella-kjoler? (var det ikke det den het da?)

Skrevet

Er det forresten noen som kjenner til en butikk som selger Cosmobella-kjoler? (var det ikke det den het da?)

Stemmer! Det var det den het. I norge så er merket ganske kjent og den selges ihvertfall på "brudekjoleformidligen". Tror den ligger utenfor Bergen, Askøy. Eller i innlandet både på Kongsvinger og Gjøvik, som jeg vet om i min nærhet.

Hadde vært fint å vite om disse kjolene selges i Danmark eller Sverige... Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...