AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #1 Del Skrevet 17. mars 2015 Kan man dø av der? Hvor mye må man røyke / snuse for å at der blir farlig? Fant noe på nettet jeg ikke skjønte helt. "Dødelig nikotindose for voksne er ca. 40 mg, noe som tilsvarer innholdet i 12 sigaretter. " mange røyker jo fler enn det ?Anonymous poster hash: e5851...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #2 Del Skrevet 17. mars 2015 Kan man dø av der? Hvor mye må man røyke / snuse for å at der blir farlig? Fant noe på nettet jeg ikke skjønte helt. "Dødelig nikotindose for voksne er ca. 40 mg, noe som tilsvarer innholdet i 12 sigaretter. " mange røyker jo fler enn det ?Anonymous poster hash: e5851...1c0 De røyker ikke alle 12 sigarettene samtidig, Men om de hadde spist nikotin tilsvarende 12 sigaretter, eller tilsvarende mengde i snus, hadde det vært dødelig. Anonymous poster hash: 5cf1d...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #3 Del Skrevet 17. mars 2015 Nikotin er svært dødelig, men med mindre du får tak i konsentrert nikotinolje eller lignende, er det vanskelig å få i seg en tilstrekkelig stor mengde til at det er farlig.Anonymous poster hash: e105d...df1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 17. mars 2015 #4 Del Skrevet 17. mars 2015 Altså. Man vil bli kvalm og kaste opp, leeenge før man får i seg nok til å bli så forgiftet st man blir skadet av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #5 Del Skrevet 17. mars 2015 De røyker ikke alle 12 sigarettene samtidig, Men om de hadde spist nikotin tilsvarende 12 sigaretter, eller tilsvarende mengde i snus, hadde det vært dødelig. Anonymous poster hash: 5cf1d...fae merkelig, det skal være 1-2. IKKE 12:pAnonymous poster hash: e5851...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #6 Del Skrevet 17. mars 2015 Kan man dø av der? Hvor mye må man røyke / snuse for å at der blir farlig? Fant noe på nettet jeg ikke skjønte helt. "Dødelig nikotindose for voksne er ca. 40 mg, noe som tilsvarer innholdet i 12 sigaretter. " mange røyker jo fler enn det ?Anonymous poster hash: e5851...1c0 Sprøytet inn i blodet ufortynnet kjære deg, ikke pustet inn som røyk. Mye av nikotinen forsvinner når den brenner og det som pustes inn er bare røyken av det igje, så man risikerer ikke forgiftning av å røyke. Da får man bare kreft, hjertesykdom osv Anonymous poster hash: 051ab...350 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #7 Del Skrevet 17. mars 2015 merkelig, det skal være 1-2. IKKE 12:pAnonymous poster hash: e5851...1c0 Ok, jeg tok tallene ditt for gitt, jeg sjekket ikke selv. Men det er uansett ikke 20 mg nikotin i en sigarett, og 2 sigaretter er langt i fra dødelig dose. Anonymous poster hash: 5cf1d...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 19. mars 2015 #8 Del Skrevet 19. mars 2015 Tråden er ryddet for innlegg som kan være triggende eller gi tips til selvmord. Daenerys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå