maskineple Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 (endret) . Endret 16. juni 2015 av kjærligbåttur
Kragebein Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Nei. Folk skal få lov til å bry seg om hva de vil, at de er opptatt av biler påvirker meg på ingen måte.
maskineple Skrevet 17. mars 2015 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2015 (endret) . Endret 16. juni 2015 av kjærligbåttur
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #4 Skrevet 17. mars 2015 Jeg kom til å rose ei folkevogn og skrøt til eieren over hvor fin han hadde fått folkevogna. Det var når jeg spurte hva han måtte betale for den, og hva han hadde gjort for å få den så fin at misforståelsen ble oppdaget, for det var ei porschevogn! Jeg synes mest synd på dem som må ha statusbil for å ha det bra. Anonymous poster hash: 8207c...dec 1
Kragebein Skrevet 17. mars 2015 #5 Skrevet 17. mars 2015 Dette er også ofte folk som kjører som idioter, og setter andre i fare. Kjenner du virkelig ingen som poster allslags bilder av bilen sin på Facebook ? "pimper" bilen med spoilere og klister....wææ Jeg kjenner mange forskjellige type mennesker som bryr seg mye om bilene sine, det er en interesse som mye annet. Om de poster mange bilder av dem så skjuler jeg dem fra Facebookveggen min, jeg regner med at noen av de har gjort det samme tilbake da jeg poster ting som de ikke er interesserte i. Jeg har heller ikke sett en direkte sammenheng mellom bilinteresse og å kjøre som en idiot, sistnevnte har jeg fordommer for uansett hva slags interesser de har. Heller tvert imot, mange av de jeg kjenner kjører ekstra pent fordi de ikke vil risikere å få skader på bilen. 1
Sirah Skrevet 17. mars 2015 #6 Skrevet 17. mars 2015 Nei, det kommer helt ann på interessen. Ja, jeg syntes det er griseharry å style og styre og ordne med en gammel 240 eller en annen rånebil. Folka kan derimot være helt ok til tross for det jeg annser som en harry interesse. Men nå har jeg også sikkert sider som folk rister oppgitt på hodet over. Folk som har en interesse for biler uten å ta av derimot ser jeg på som en god ting. Man skal bry seg litt om den tingen som man faktisk tilbringer veldig mange timer i. Dersom jeg spør om hvilken motor bilen har og får til svar: Ehhh... Bensin? Så syntes jeg dette er særere enn en som kan fortelle litt om biltypen han eller hun har valgt å kjøpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå