Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #1 Skrevet 17. august 2004 Jeg har helt dilla på "Tolerate" av The National Bank. Noen som har hørt hele albumet enda? Er det like bra? Kom i går, så det er kanskje ikke så mange som har hørt det enda. Skal dra og eventuelt kjøpe den etterpå.
Piñacolada Skrevet 17. august 2004 #2 Skrevet 17. august 2004 Liker du den sangen liker du garantert albumet. For min del syns jeg det er ganske så kjedelig.
Rio Skrevet 18. august 2004 #3 Skrevet 18. august 2004 Behagelig musikk, har lyst å høre cdn. Og tolerat er veldig fin.
aline Skrevet 18. august 2004 #4 Skrevet 18. august 2004 .... herregud, det er småbrødrene til ei som gikk i paralellklassen min som startet opp bandet..... har ikke hørt på dem, men får litt spader når jeg tenker på det.... :o
Gjest TomKrus Skrevet 18. august 2004 #5 Skrevet 18. august 2004 .... herregud, det er småbrødrene til ei som gikk i paralellklassen min som startet opp bandet..... har ikke hørt på dem, men får litt spader når jeg tenker på det.... :o Da antar jeg de har startet opp, eller ifallfall spilt i andre store band også. Jaga Jazzist f.eks.
aline Skrevet 18. august 2004 #6 Skrevet 18. august 2004 Da antar jeg de har startet opp, eller ifallfall spilt i andre store band også. Jaga Jazzist f.eks. Jepp, både småbrødrene og søsteren spilte i Jaga Jazzist, stemmer det.
Gjest Anki Skrevet 18. august 2004 #7 Skrevet 18. august 2004 Jeg kjenner Thomas som synger, han er mange år yngre enn meg og var litt nerdete i sine yngre dager. Synes det er fint at det har gått så bra for han, men det er rart når de der småungene kommer seg opp og frem i verden! Har ikke hørt så mye på The National Bank ennå, men de har jo fått kjempekritikker, så kanskje jeg burde rusle i butikken og kjøpe CD'en.
Gjest TomKrus Skrevet 18. august 2004 #8 Skrevet 18. august 2004 Jeg kjenner Thomas som synger' date=' han er mange år yngre enn meg og var litt nerdete i sine yngre dager. Synes det er fint at det har gått så bra for han, men det er rart når de der småungene kommer seg opp og frem i verden! [/quote'] Hele bandet er vel bygget rundt stemmen til denne genierklærte (av flere) mannen, så han har nok klart seg bra, ja. Det virker som om det er de som virket ganske nerdete og ikke hadde problemer med å skille seg ut da de var yngre, som det blir noe av til slutt.
Nitha Skrevet 18. august 2004 #9 Skrevet 18. august 2004 Albumet trenger noen gjennomhøringer, og kommer til å bli en favoritt utover mørke høstkvelder. Det er litt for lyst og varmt ute ennå.... Søkende og vart, kanskje litt i overkant sart for mange. Men jeg skjønner hvorfor mange har gledet seg til dette. Fru Nitha
Gjest Trådstarter Skrevet 18. august 2004 #10 Skrevet 18. august 2004 Kjøpte albumet i går! Enig med Nitha ang. at det trenger noen gjennomhøringer. Men slik er det ofte med musikk man virkelig blir glad i. Catchy sanger blir man fort lei. Det må liksom være noe der som man ikke "hører" med en gang. Forøvrig syns jeg at Thomas Dybdahl har en nydelig stemme og at hele komposisjonen og produksjonen er utrolig bra. Vel verdt pengene!
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2004 #11 Skrevet 19. august 2004 Kanonplate (Cand onplate)!! The National Bank er den desidert beste norske "supergruppa" jeg har hørt siden Chipahua. Bare ikke den store etterspørselel etter plata bidrar til at renta stiger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå