Gjest avocadoen Skrevet 17. mars 2015 #1 Skrevet 17. mars 2015 Jeg kjøpte i går en anti-frizz shampo og balsam fra KMS California, men jeg har aldri brukt merket før og lurer på hva andres erfaringer er med det? Spesielt anti-frizz produktene! Funker det? Og lukter det godt?
julie90 Skrevet 17. mars 2015 #2 Skrevet 17. mars 2015 Jeg bruker ikke anti-frizz, men produktene jeg har fra KMS C, lukter i hvert fall veldig godt
Gjest Skrevet 17. mars 2015 #3 Skrevet 17. mars 2015 (endret) Jeg bruker heller ikke anti-frizz, men har brukt kms i en del år og har alltid vært veldig fornøyd. De produktene jeg har brukt har i hvert fall luktet veldig godt Endret 17. mars 2015 av Calavi
Gjest avocadoen Skrevet 17. mars 2015 #4 Skrevet 17. mars 2015 Jeg bruker ikke anti-frizz, men produktene jeg har fra KMS C, lukter i hvert fall veldig godt Takk Jeg har aldri kjøpt dyr shampo og balsam før nå, så jeg lurer på om du føler det fungerer bedre enn såpe du kjøper på matbutikk?
Gjest avocadoen Skrevet 17. mars 2015 #5 Skrevet 17. mars 2015 Jeg bruker heller ikke anti-frizz, men har brukt kms i en del år og har alltid vært veldig fornøyd. De produktene jeg har brukt har i hvert fall luktet veldig godt Så bra :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå