Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Annonse

1 time siden, Lutetium 71 skrev:

He is

Så hyggelig! Husker du hvordan vi holdt på å fjolle og ha det gøy for noen år siden og ble sterkt oppfordret til å lage vår egen tråd, hvorpå du fluksens skred til verket og laget "en egen tråd"? :ler:  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26. oktober 2016 den 16.05, Arabella skrev:

Er ikke du tidligere "hogwash" da?

Joda, stemmer det.

Beklager for en smule lang responstid :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, hog skrev:

Joda, stemmer det.

Beklager for en smule lang responstid :ler:

Bedre sent enn aldri! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Jacklost skrev:

RealWildOne

Hei Jacklost, fint noen vil savne meg men jeg kommer ikke tilbake i forumet her nå. Jeg har konto her av en og bare en grunn, og det er for å kunne skrive mail her med den eneste personen herfra jeg vil komme til å ha kontakt med. Har kommet frem til at det er det eneste riktige så dette skal få bli en konto bare for å skrive med henne og ingen andre eller i forumet da det opptar tid som jeg heller vil benytte til mer konstruktive ting enn å sitte her hvor det bare er destruktivt for meg å bruke tid.

Lykke til videre Jacklost!!

Anonymkode: 265ed...dba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei Jacklost, fint noen vil savne meg men jeg kommer ikke tilbake i forumet her nå. Jeg har konto her av en og bare en grunn, og det er for å kunne skrive mail her med den eneste personen herfra jeg vil komme til å ha kontakt med. Har kommet frem til at det er det eneste riktige så dette skal få bli en konto bare for å skrive med henne og ingen andre eller i forumet da det opptar tid som jeg heller vil benytte til mer konstruktive ting enn å sitte her hvor det bare er destruktivt for meg å bruke tid.

Lykke til videre Jacklost!!

Anonymkode: 265ed...dba

Håper alt går bra for deg videre i livet ditt, det har vært hyggelig å ha deg her på forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...