Arabella Skrevet 28. februar 2016 #601 Del Skrevet 28. februar 2016 (endret) 11 minutter siden, ClosedParadise skrev: Sender @Arabella verdens største klem ❤️ Du er tvers gjennom god. Tusen takk, søte deg . Endret 28. februar 2016 av Arabella 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 28. februar 2016 #602 Del Skrevet 28. februar 2016 Lille-pus er en bruker jeg hadde sansen for - synes hun skrev gode innlegg. Faktisk sånn at jeg tenker at det er et tap at hun ikke er her inne. Og Arabella - masse god bedring. Du er en godt synlig bruker, og KG hadde ikke vært det samme uten deg! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 28. februar 2016 #603 Del Skrevet 28. februar 2016 Trist at så mange av veteranene forsvinner fordi de blir mobbet vekk, det er så urettferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 28. februar 2016 #604 Del Skrevet 28. februar 2016 1 minutt siden, Ferny skrev: Lille-pus er en bruker jeg hadde sansen for - synes hun skrev gode innlegg. Faktisk sånn at jeg tenker at det er et tap at hun ikke er her inne. Og Arabella - masse god bedring. Du er en godt synlig bruker, og KG hadde ikke vært det samme uten deg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #605 Del Skrevet 28. februar 2016 Jeg savner også @Cathrine88 Hun er en av solstrålene her. God bedring hvis du leser dette Anonymkode: 793df...f3f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sheelagh Skrevet 28. februar 2016 #606 Del Skrevet 28. februar 2016 Jeg er litt ny i KG-verdenen, men hvordan blir man mobbet vekk herfra? Følger med i flere av underforumene, og har sett kommentarer som har vært både på og over streken, men mobbing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 28. februar 2016 #607 Del Skrevet 28. februar 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja fordi hun var skikkelig syk og nå svarer hun ikke på meldinger Anonymkode: 938ff...ea3 Jeg ble litt stressa nå fordi jeg fikk beskjed om at en bruker fikk det til å høres ut om om jeg var død. Jeg ser at det ikke er fullt så ille, men bare for å oppklare: jeg er absolutt i live! Jeg beklager at jeg ikke har svart på PMer, men jeg måtte ha en liten pause. Jeg følte meg hverken mobbet eller ønsket vekk, men det var et par dramaqueens og -kings som kom med noen beskyldninger som var så teite at jeg rett og slett ikke gadd å forholde meg til dem mens jeg hadde langt viktigere ting å tenke på. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #608 Del Skrevet 28. februar 2016 55 minutter siden, Cathrine88 skrev: Jeg ble litt stressa nå fordi jeg fikk beskjed om at en bruker fikk det til å høres ut om om jeg var død. Jeg ser at det ikke er fullt så ille, men bare for å oppklare: jeg er absolutt i live! Jeg beklager at jeg ikke har svart på PMer, men jeg måtte ha en liten pause. Jeg følte meg hverken mobbet eller ønsket vekk, men det var et par dramaqueens og -kings som kom med noen beskyldninger som var så teite at jeg rett og slett ikke gadd å forholde meg til dem mens jeg hadde langt viktigere ting å tenke på. Anonymkode: 938ff...ea3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #609 Del Skrevet 28. februar 2016 1 time siden, Sheelagh skrev: Jeg er litt ny i KG-verdenen, men hvordan blir man mobbet vekk herfra? Følger med i flere av underforumene, og har sett kommentarer som har vært både på og over streken, men mobbing? Det er sikkert mye som skjer bak kulissene. Ufine meldinger og ondsinnet sladder og sånn. Anonymkode: 6cfe5...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sheelagh Skrevet 28. februar 2016 #610 Del Skrevet 28. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er sikkert mye som skjer bak kulissene. Ufine meldinger og ondsinnet sladder og sånn. Anonymkode: 6cfe5...d68 Aha. Har liksom hørt om denne "berømte" KG-mobbingen, men aldri sett den i virkeligheten. Satser på at de som virkelig mobber blir rapportert og utestengt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #611 Del Skrevet 28. februar 2016 48 minutter siden, Sheelagh skrev: Aha. Har liksom hørt om denne "berømte" KG-mobbingen, men aldri sett den i virkeligheten. Satser på at de som virkelig mobber blir rapportert og utestengt Ja, håper det Anonymkode: 6cfe5...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Egiett Skrevet 29. februar 2016 #612 Del Skrevet 29. februar 2016 Stemmer i med flere her: Lille-pus er savnet! Hun hadde stadig gode, reflekterte svar her. Et tap for forumet at hun forsvant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #613 Del Skrevet 29. februar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Wildthing (+++) har stiftet familie og er sikkert fullt opptatt med den og arbeidet sitt. Anonymkode: e2017...a8f Ja, det går jeg ut i fra Både Wildthing og Guybrush traff jo noen her på kg, og da er det klart man blir litt mer opptatt, men jeg savner nå både de + flere her inne. Anonymkode: 2e7d6...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #614 Del Skrevet 29. februar 2016 CatWoman😂👏🏼 Anonymkode: 5aaea...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 29. februar 2016 #615 Del Skrevet 29. februar 2016 7 timer siden, Sheelagh skrev: Aha. Har liksom hørt om denne "berømte" KG-mobbingen, men aldri sett den i virkeligheten. Satser på at de som virkelig mobber blir rapportert og utestengt Om bare det var sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #616 Del Skrevet 29. februar 2016 Fleste som blir mobbet, sletter seg, skaffer nytt nick, blir AB eller slutter. Tviler ikke på at det er en del som skjer bak kulissene også, vet i hvert fall at en av mobberne er aktive på PM. Anonymkode: 97753...e1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 29. februar 2016 #617 Del Skrevet 29. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fleste som blir mobbet, sletter seg, skaffer nytt nick, blir AB eller slutter. Tviler ikke på at det er en del som skjer bak kulissene også, vet i hvert fall at en av mobberne er aktive på PM. Anonymkode: 97753...e1c Dumt det er regler mot motangrep. Er ganske mye jeg skulle sagt til visse mobbere på kg men det vil/kan ikke resultere i noe annet enn en tvunget ferie og så vinner mobberne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #618 Del Skrevet 29. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fleste som blir mobbet, sletter seg, skaffer nytt nick, blir AB eller slutter. Tviler ikke på at det er en del som skjer bak kulissene også, vet i hvert fall at en av mobberne er aktive på PM. Anonymkode: 97753...e1c At h*n mobber på pm? Anonymkode: 6cfe5...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 29. februar 2016 #619 Del Skrevet 29. februar 2016 Sunflower-Delight! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #620 Del Skrevet 29. februar 2016 Den 11.12.2015 at 0.45, ElizabethTaylor skrev: Selv om jeg aldri skrev med henne, så husker jeg heartbeat ganske godt. Hun virka som en utrolig hyggelig jente. Helt enig. Selv om folk hakket på henne så svarte hun hyggelig tilbake Anonymkode: 47c7c...cbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå