Gjest Leonardo Skrevet 28. februar 2016 #581 Del Skrevet 28. februar 2016 Jeg glemmer så fort og blir som regel ikke engasjert av enkeltbrukere, men har alltid hatt sansen for @Christiania_Oslo! Om jeg husker rett har vi vært mye uenige, men hun har en kul attitude, bein i nesa og jeg tror hun hadde vært et fyrverkeri i senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #582 Del Skrevet 28. februar 2016 4 minutter siden, Arabella skrev: Snart skal jeg på sykehus igjen. Jeg overlevde forrige gang på hengende håret. Men dere som har lagt meg for hat, kan jo krysse fingre og tær for at jeg stryker med denne gangen, og danse seiersdansen. Herlighet, hvorfor skriver du sånt? Har sett at du har gjort det før også, det er veldig ufint. Anonymkode: 85ce8...d47 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #583 Del Skrevet 28. februar 2016 6 minutter siden, Arabella skrev: Snart skal jeg på sykehus igjen. Jeg overlevde forrige gang på hengende håret. Men dere som har lagt meg for hat, kan jo krysse fingre og tær for at jeg stryker med denne gangen, og danse seiersdansen. Håper det går bra med deg. Fælt å høre at du er syk igjen. God bedring Anonymkode: 115a6...11b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 28. februar 2016 #584 Del Skrevet 28. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herlighet, hvorfor skriver du sånt? Har sett at du har gjort det før også, det er veldig ufint. Anonymkode: 85ce8...d47 Det er ikke veldig fint å skrive at man ønsker noen skal forsvinne herfra, heller. Du er vel gjerne en av dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 28. februar 2016 #585 Del Skrevet 28. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker deg jeg. Godt se deg igjen og håper det går bra. Anonymkode: 4fcfc...728 Takk :). Jeg suger til meg gode ord som en svamp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #586 Del Skrevet 28. februar 2016 1 minutt siden, Arabella skrev: Det er ikke veldig fint å skrive at man ønsker noen skal forsvinne herfra, heller. Du er vel gjerne en av dem. Nå får du gi deg. Jeg har ikke skrevet noe til deg, men det å si at folk her vil danse av glede når du dør er å gå langt over streken. Anonymkode: 85ce8...d47 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bailey Skrevet 28. februar 2016 #587 Del Skrevet 28. februar 2016 17 minutter siden, Arabella skrev: Snart skal jeg på sykehus igjen. Jeg overlevde forrige gang på hengende håret. Men dere som har lagt meg for hat, kan jo krysse fingre og tær for at jeg stryker med denne gangen, og danse seiersdansen. Det er ganske stor forskjell mellom det å muligens mislike en bruker på et nettfora og det å ønske personen død. Jeg håper for din del at det kun er noe du skriver, og ikke noe du virkelig tror. I så fall er det veldig trist. Masse god bedring. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bailey Skrevet 28. februar 2016 #588 Del Skrevet 28. februar 2016 Kan jo også legge til at jeg savner Lille-pus her inne. En bruker jeg hadde veldig sansen for 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xanthine Skrevet 28. februar 2016 #589 Del Skrevet 28. februar 2016 12 minutter siden, Arabella skrev: Snart skal jeg på sykehus igjen. Jeg overlevde forrige gang på hengende håret. Men dere som har lagt meg for hat, kan jo krysse fingre og tær for at jeg stryker med denne gangen, og danse seiersdansen. Jeg krysser fingre og tær for at det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 28. februar 2016 #590 Del Skrevet 28. februar 2016 God bedring og masse gode tanker til deg, Arabella! Jeg håper du er tilbake her i storform om ikke så lenge! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 28. februar 2016 #591 Del Skrevet 28. februar 2016 7 minutter siden, Mortem skrev: Er det en alvorlig operasjon du skal gjennom? Forrige gang da jeg ble så syk, falt jeg i sjokk nesten med én gang og husker så å si ingenting. Jeg hadde alvorlig abdominal blødning. Hva legene gjorde med meg, vet jeg ikke. De manipulerte utenfra. Jeg har epikrisen, men latin er ikke min sterkeste side. Så har jeg atrieflimmer og hjertesvikt, men det kan jeg håndtere. Jeg føler litt ekstra på det innimellom, i og med at jeg bor alene. Men jeg har greid å få tak i ambulanse før jeg kollapset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 28. februar 2016 #592 Del Skrevet 28. februar 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper det går bra med deg. Fælt å høre at du er syk igjen. God bedring Anonymkode: 115a6...11b Tusen takk :). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 28. februar 2016 #593 Del Skrevet 28. februar 2016 2 minutter siden, Arabella skrev: Forrige gang da jeg ble så syk, falt jeg i sjokk nesten med én gang og husker så å si ingenting. Jeg hadde alvorlig abdominal blødning. Hva legene gjorde med meg, vet jeg ikke. De manipulerte utenfra. Jeg har epikrisen, men latin er ikke min sterkeste side. Så har jeg atrieflimmer og hjertesvikt, men det kan jeg håndtere. Jeg føler litt ekstra på det innimellom, i og med at jeg bor alene. Men jeg har greid å få tak i ambulanse før jeg kollapset. Skumle greier.. Går det ikke an å be om sånn alarm de eldre pleier å ha? (husker ikke hva det heter...) Lykke til hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 28. februar 2016 #594 Del Skrevet 28. februar 2016 10 minutter siden, Arabella skrev: Det er ikke veldig fint å skrive at man ønsker noen skal forsvinne herfra, heller. Du er vel gjerne en av dem. Trist å høre Du er en del av kg sin sjel og å miste deg ville vært er gedigent tap! Bare ignorer haterne, de lever av sin daglige rush av å få svar på personangrepene sine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #595 Del Skrevet 28. februar 2016 Crazycatlady eller RusaPåBrus som hun het før hun ble crazycatlady. Anonymkode: fe0ba...f95 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2016 #596 Del Skrevet 28. februar 2016 Pet. Anonymkode: 58917...5c3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClosedParadise Skrevet 28. februar 2016 #597 Del Skrevet 28. februar 2016 Sender @Arabella verdens største klem ❤️ Du er tvers gjennom god. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 28. februar 2016 #598 Del Skrevet 28. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Crazycatlady eller RusaPåBrus som hun het før hun ble crazycatlady. Anonymkode: fe0ba...f95 Hun var (er) en helt nydelig person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 28. februar 2016 #599 Del Skrevet 28. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Crazycatlady eller RusaPåBrus som hun het før hun ble crazycatlady. Anonymkode: fe0ba...f95 Hun var enda et offer for kg mobbing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 28. februar 2016 #600 Del Skrevet 28. februar 2016 2 minutter siden, Dr. Cid skrev: Trist å høre Du er en del av kg sin sjel og å miste deg ville vært er gedigent tap! Bare ignorer haterne, de lever av sin daglige rush av å få svar på personangrepene sine... Tusen takk for gode ord fra deg og alle dere andre som har skrevet støttende innlegg. Det varmer. Nervene er av og til utenpå huden hos meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå